مروری بر برترین ویدیوهای دیجی‌کالا TV در یک ماه گذشته – آذر ۹۴

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر به هر دلیلی‌، در ۳۰ روز گذشته، فرصت کافی برای دنبال کردن رسانه‌ی تصویری دیجی‌کالا را نداشته‌اید، با دیجی‌کالا مگ همراه شوید. در این مقاله قصد داریم تا مروری بر برترین ویدیوهای Digikala TV در یک ماه گذشته داشته باشیم.

۵. نقد و بررسی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴

در ماه گذشته، تبلت جدید شرکت مایکروسافت، مهمان کارشناسان دیجی‌کالا بود. سرفیس پرو ۴ که همانند مدل سال گذشته، عنوان «برترین تبلت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز» را یدک می‌کشد، یک دستگاه لوکس و گران‌قیمت است. این تبلت به برترین سخت‌افزارهای روز مجهز شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند. البته سرفیس پرو ۴ یک محصول بی‌نقص نیست و علاوه بر قیمت بالا، ایرادهای دیگری هم دارد. پس اگر قصد خرید سرفیس پرو ۴ را دارید، این ویدیو را از دست ندهید.

Microsoft_Surface_Pro_4_Video_Review

برای مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس پرو ۴ بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

۴. نقد و بررسی گوشی سونی اکسپریا C5 الترا

گوشی محبوب علاقه‌مندان به عکاسی سلفی هم وارد استودیوی دیجی‌کالا TV شد. همانند سایر گوشی‌های سری «اکسپریا C»، تمرکز سونی در مدل C5 الترا هم بر روی دوربین دوم (سلفی) آن است. در بالای نمایشگر این گوشی، دوربینی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار دارد، تا بتوانید اکانت اینستاگرام خود را با عکس‌های سلفی با کیفیت پر کنید. پسوند «الترا» (Ultra) در پایان نام این گوشی هم، نشان می‌دهد که همانند اکسپریا Z الترا، این مدل هم به نمایشگری بسیار بزرگی مجهز شده است. همه‌چیز در مورد C5 الترا، جذاب به نظر می‌رسد، اما ایرادات اصلی این گوشی کدم‌اند؟ سوالی که در این ویدیو توسط کارشناسان دیجی‌کالا پاسخ داده شده است.

Sony_Xperia_C5_Ultra_Video_Review

برای مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدیویی سونی اکسپریا C5 الترا بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

۳. نقد و بررسی تبلت ایسوس ZenPad C هفت اینچی

تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه و جذاب شرکت ایسوس، طرفداران خاص خود را دارند. جدیدترین مدل این محصولات، یعنی سری ZenPad C هم از این روند مستثنی نیست. این تبلت ۷ اینچی هم همانند اکثر تبلت‌های شرکت ایسوس، از تراشه‌های شرکت اینتل استفاده می‌کند. مطمئنا چنین تبلت مقرون‌به‌صرفه و محبوبی، نیازمند نقد و بررسی کامل ویدیویی بود. همین موضوع باعث شد تا استودیوی دیجی‌کالا TV به کمک کارشناسان دیجی‌کالا، ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای برای بررسی تمامی امکانات و قابلیت‌های این تبلت تهیه کنند.

ASUS_ZenPad_C_Video_Review

برای مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدیویی ایسوس ZenPad C بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

۲. نقد و بررسی گوشی هواوی آنر ۷

آنر ۷، گوشی پر سروصدایی که اتفاقا قرار هم است به‌صورت رسمی فقط در دیجی‌کالا به فروش برسد، یکی از مهمان‌های استودیوی دیجی‌کالا TV در ۳۰ روز گذشته بوده است. این ویدیو که پیش از عرضه‌ی رسمی آنر ۷ در دیجی‌کالا ساخته شده، مزیت‌ها و ایرادهای این گوشی پرطرفدار را بازگو می‌کند. آنر ۷، آخرین عضو از گوشی‌های تولید شده با زیربرند Honor توسط شرکت هواوی است. باوجود اینکه این گوشی، سخت‌افزار و امکانات گوشی‌های رده‌بالا را دارد، ولی در بازه‌ی قیمتی گوشی‌های میان‌رده جای گرفته است.

Huawei_Honor_7_Video_Review

برای مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدیویی هواوی Honor 7 بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

۱. نقد و بررسی لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس بوک

لپ‌تاپ مایکروسافت بوک، آخرین مهمان کارشناسان دیجی‌کالا و استودیوی Digikala TV در یک ماه گذشته بود. با توجه به اینکه مدت زیادی از انتشار نقد و بررسی‌های ویدیویی لپ‌تاپ در دیجی‌کالا TV می‌گذشت، استودیوی دیجی‌کالا این بار با بررسی سرفیس‌بوک، این خلأ را جبران کرد. سرفیس بوک که تنها مدت کوتاهی از معرفی و ورود آن به بازار می‌گذرد، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های دیجیتال سال ۲۰۱۵ است.

Microsoft_Surface_Book_Video_Review

برای مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس بوک بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar آرمین

    چرا دیجی کالا تی وی رو جمع کردین ؟ 🥺🥺

  2. Avatar حسین سلیمانی

    وقتی که سی پی یو های core m cori3 و… رو با هم مقایسه میکنید لطفا مدل پردازنده رو نیز ذکر کنید، چون خیلی فرغ دارن با هم core m ها و cori3 ها و…
    من که خیلی مشتاق هستم بدونم چی با چی مقایسه شده،ممنون،منتظر پاسخ مهندسین دیجیکالا تیوی هستم

  3. Avatar محمد سپاهان

    xperia c5 عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه