برنامه‌هایی برای عاشقان غذا

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
اپلیکیشن‌های سفارش غذا

برنامه‌های زیادی برای غذا و خوردنی‌های مختلف وجود دارد و از این نظر کمبودی را مشاهده نخواهید کرد. هر روز هم برنامه‌ی‌ جدیدی در این حوزه تولید می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برنامه‌هایی که کاربران به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانند برای خودشان غذا سفارش دهند و آن‌ها را در مکان‌های مختلف دریافت کنند. این برنامه‌ها بسیار کارآمد هستند و به شکل خوبی نیاز کاربران را برطرف کرده‌اند. البته باید بدانید که دقیقا از چه برنامه‌ای استفاده کنید. به هر حال در هر گروهی می‌توان برنامه‌های ناکارامد زیادی را مشاهده کرد. در این مطلب ما چند برنامه خوب در زمینه غذا خوردن به شما را پیشنهاد می‌کنیم.

‌‌‌‌

Yelp

برنامه‌ی «یلپ» (Yelp) یک نرم‌افزار شگفت‌انگیز برای پیدا کردن مکان‌های جدید، جهت غذا خوردن است. این برنامه بیشتر از همه در زمان مسافرت به کمک شما خواهد آمد و به شما مکان‌هایی را پیشنهاد می‌کند که از نظر کاربران بهتر از سایرین هستند. این برنامه می‌تواند رستوران‌های نزدیک شما را در دسته‌های مختلف مانند کافی‌شاپ، فست‌فود و غیره به نمایش در بیاورد. کاربر می‌تواند در این برنامه مشخص کند که به ‌دنبال چه مکانی است و در مدت زمان کمی به نتیجه دلخواهش دست پیدا خواهد کرد.

 

یلپ

از دیگر قابلیت‌های این برنامه، امکان نظر دادن درباره رستوران‌های مختلف است. کاربران می‌توانند درباره‌ی کیفیت غذاها، نوع سرویس‌دهی و حتی برخورد کارمندان نظر بدهند. این نظرات روی امتیاز کلی آن محل تاثیر زیادی می‌گذارد و می‌تواند کاری کند که یک رستوران با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود. کاربران می‌توانند عکس و ویدیوهای یک رستوران را در این برنامه آپلود کنند و با این‌کار کاربران دیگر را هم برای انتخاب یک مکان جدید برای غذا خوردن کمک خواهند کرد. در برنامه‌ی Yelp آدرس رستوران‌ها، شکل دسترسی به آن‌ها و منوی غذای آن‌ها مشخص شده است. مردم به این دلیل از Yelp استفاده می‌کنند که بتوانند یک رستوران را در سریع‌ترین زمان پیدا کنند. در این برنامه می‌توانید لیستی از بهترین رستوران‌های مورد علاقه‌ی‌ خود را بسازید. حتی می‌توانید نظرات خودتان را درباره مکان‌های مختلف ثبت کنید. این نرم‌افزار برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

 

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

 

‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌Foursquare

درحالی که برنامه‌ی Yelp عملکرد خوبی دارد، اما برنامه‌ی «فوراسکویر» (Foursquare) هم با تغییرات و اضافه کردن ویژگی‌های جدید کاری کرده که جذاب به‌نظر برسد و کاربران ثابت خودش را داشته باشد. برنامه Yelp مکان‌های بیشتری را به ‌نمایش در می‌آورد، اما Foursquare هر رستوران را با در نظر گرفتن ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای که دارد، به کاربرانش نشان می‌دهد.

 

فور اسکویر

در این برنامه می‌توانید رستوران‌های مختلف را براساس فاصله، قیمت و نوع غذا پیدا کنید. حتی این برنامه به صورت خودکار به کاربر می‌گوید که اکنون در نزدیکی چه مکانی قرار گرفته است. می‌توانید لیستی از مکان‌های دلخواه خود را به‌وجود بیاوید و آنها را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. این برنامه در زمان مسافرت هم می‌تواند مکان‌های خوبی را به کاربر پیشنهاد کند. این برنامه را می‌توانید برای سیستم‌های اندروید و iOS دانلود کنید.

 

‌‌‌‌دانلود اندروید

دانلود iOS

OpenTable

عکس ۳

برنامه‌ی «اپن تیبل» (OpenTable) بیشتر برای رزرو کردن رستوران‌ها به کار می‌آید. همچنین این نرم‌افزار با دستیارهای صوتی مختلف مانند Siri و Google Now هماهنگی خوبی دارد. کاربران به وسیله‌ی دستیار صوتی و برنامه OpenTable می‌توانند میز خود را در رستوران مورد نظر رزرو کنند.

اپن تیبل

 

این برنامه با هزاران رستوران در سرتاسر دنیا هماهنگ است و از جمله برنامه‌هایی به حساب می‌آید که خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند. این برنامه را می‌توانید روی سیستم‌های اندروید و iOS نصب کنید.

 

دانلود اندروید

دانلود iOS

 

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mona

    foursquer واقعا برنامه خوبیه و بسیار کاربردی/ به شخصه بسیاری از رستوران های خوب و از روی این برنامه پیدا کردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه