برنامه‌ی قرار دادن شخصیت‌های استریت‌فایتر در تکن هنوز هم برقرار است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دقیقا پنج سال پیش در همین موقع سال بود که «یوشینوری اونو»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های «استریت‌فایتر» و «کاتسوهیرا هارادا»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های «تکن»، از پروژه‌ای دو جانبه برای ادغام مجموعه بازی‌های‌شان صحبت کردند. رونمایی از دو بازی «استریت‌فایتر کراس تکن» و «تکن کراس استریت‌فایتر» دقیقا در رویداد کامیک-کان پنج سال پیش صورت گرفته بود.

تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های تکن گفته که ساخت «استریت‌فایتر کراس تکن» لغو نشده است.

قرار بود اونو شخصیت‌های تکن را به بازی استریت‌فایتر بیاورد و از سوی دیگر هم قرار بود که هارادا، یک تکن با شخصیت‌های استریت‌فایتر بسازد. اونو به قول‌اش عمل کرد و سه سالی است که از عرضه‌ی «استریت‌فایتر کراس تکن» می‌گذرد، اما هنوز خبری از بازی هارادا نیست.

TXS1

طراحی اولیه شخصیت ریو برای بازی هارادا

تهیه‌کننده‌ی تکن، در مصاحبه‌ای که اخیرا با دوهفته‌نامه‌ی فامیتسو داشته، شایعات لغو ساخت این بازی را تکذیب کرده است: «اصلا واقعیت ندارد. قبلا هم گفته‌ام، در واقع ساخت بازی پیشرفت زیادی داشته است.» هارادا فعلا مشغول ساخت «تکن۷» است و در کنار آن هم یک بازی مبارزه‌ای با شخصیت‌های «پوک‌مان» می‌سازد. او حتی تصمیم گرفته است یک بازی واقعیت مجازی (VR) برای دوربین «مورفیوس» سونی بسازد. کاتسوهیرا هارادا تصاویر زیادی از بازی‌های دیگرش نشان داده، اما هیچ حرفی درباره‌ی «تکن کراس استریت‌فایتر» نزده است. با این حال او می‌گوید که بازی‌کننده‌ها نباید تصور کنند ساخت بازی پیش نمی‌رود. او در این باره می‌گوید: «شاید به‌نظر برسد که ما حتی ساخت بازی را هم شروع نکرده‌ایم، اما خیلی وقت است تمام شخصیت‌های بازی انتخاب شده‌اند. ما طراحی مدل‌های‌ سه‌بعدی، ساخت حرکات آن‌ها و سیستم‌های بازی را هم به اتمام رسانده‌ایم.»

TXS2

با این حال تهیه‌کننده‌ی تکن می‌گوید که عرضه‌ی تکن۷ و استریت‌فایتر۵ نزدیک است و برای همین نمی‌توانند تاریخ مناسبی را برای عرضه‌ی «استریت‌فایتر کراس تکن» پیدا کنند.

منبع: Siliconera

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه