برنامه‌ی Todoist برای ویندوز ۱۰ عرضه شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
برنامه‌ی To Do List برای ویندوز 10

برنامه‌ی Todoist که به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارها برای مدیریت کارهای روزانه استفاده می‌شود، برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد. برنامه‌ی Todoist یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای To Do List به شمار می‌رود.

نسخه‌ی پیش نمایش برنامه‌ی Todoist برای ویندوز ۱۰ منتشر شد.

در حال حاضر نسخه‌ی پیش نمایش این نرم‌افزار برای ویندوز ۱۰ عرضه شده و کاربران می‌توانند اطلاعات مختلف خودشان را از نسخه‌ی موبایل به نسخه‌ی کامپیوتر انتقال دهند. این برنامه به شکلی برای ویندوز ۱۰ طراحی شده که کاربران می‌توانند از آن روی تبلت‌های سرفیس پرو استفاده کنند و تجربه‌‌ای مانند کار کردن با نسخه‌ی اندرویدی و iOS را به‌دست بیاورند. از جمله ویژگی‌های خوب این برنامه می‌توان به وجود قابلیتی برای ارسال لیست روزانه‌ی کارهای که می‌خواهید انجام دهید به ایمیل Outlook اشاره کرد.
همچنین این برنامه روی صفحه نمایش‌های بزرگ هم به خوبی کار می‌کند. سه حالت نمایش برای آن در نظر گرفته شده که تا کاربران روی صفحه نمایش‌هایی در اندازه‌های مختلف با مشکل روبه‌رو نشوند.
اگر به دنبال برنامه‌ای برای مدیریت کارهای روزانه‌ی خودتان هستید، از این نرم‌افزار استفاده کنید. برنامه‌ی Todoist برای ویندوز ۱۰ از ویژگی «کاشی‌های زنده‌» (Live Tiles) این سیستم‌عامل هم پشتیبانی می‌کند. همچنین در آینده قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا هم به آن اضافه خواهد شد. با مراجعه به فروشگاه ویندوز می‌توانید نسخه‌‌ی پیش نمایش آن‌ را دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه