نسخه آزمایشی برنامه ایکس‌باکس روی فروشگاه ویندوز قرار گرفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش مایکروسافت اعلام کرد که کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند کمک کنند تا برنامه ایکس‌باکس که قرار است برای این سیستم عامل عرضه شود، بهبود پیدا کند. این اتفاق رخ داد و مایکروسافت نسخه آزمایشی برنامه ایکس‌باکس را روی فروشگاه ویندوز قرار داد.

مایکروسافت نسخه آزمایشی برنامه ایکس‌باکس را روی فروشگاه ویندوز قرار داده است.

کاربران ویندوز ۱۰ از امروز می‌توانند نسخه آزمایشی برنامه ایکس‌باکس را از فروشگاه ویندوز دریافت کنند و آن را روی کامپیوترهای خودشان نصب کنند. البته این برنامه در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که در برنامه پیش نمایش ایکس‌باکس (Xbox Preview Program) عضو شده‌اند. این کاربران می‌توانند زودتر از سایرین به برخی از ویژگی‌های جدید این برنامه دسترسی داشته باشند. مایکروسافت گفته که هدف از عرضه این برنامه، دریافت بازخورد کاربران بوده است. کاربران می‌توانند با بیان نظرهای خودشان به بهبود این برنامه کمک کنند. این شرکت گفته که قصد دارد نسبت به نظر کاربران تغییراتی را در این برنامه به وجود بیاورد. اگر شما هم جزو کاربران برنامه پیش نمایش ایکس‌باکس هستید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، برنامه ایکس‌باکس را برای ویندوز ۱۰ دانلود کنید.
لری هریب (Larry Hryb) از مایکروسافت و قسمت ایکس‌باکس در توییترش گفته که این برنامه به شکل همزمان لیست دوستان و تغییرات صورت گرفته در آن را نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه ویندوز آن را دانلود کنند.

مایکروسافت قصد دارد تا مدتی دیگر سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کند. مدتی پیش هم ویدیویی از این به‌روزرسان منتشر شده بود.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه