برنامه Shazam برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
shazam

به احتمال زیاد از برنامه شازم برای پیدا کردن اسم خواننده یا موسیقی مورد علاقه‌تان بارها و بارها استفاده کرده‌اید. شرکت سامسونگ اعلام کرده که برنامه‌ی تشخیص موسیقی شازم به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود و از این به بعد می توانید با استفاده از تلویزیون‌تان آهنگ‌هایی که در حال پخش شدن هستند را پیدا کنید.

می‌توان تنها با یک کلیک آهنگ‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها پخش می شود را به سرعت شناسایی کرد.

سامسونگ اعلام کرده که‌ برنامه Shazam را در آخرین بروزرسانی تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشرشده با استفاده از برنامه شازم بینندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند تنها با یک کلیک آهنگ‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها پخش می‌شود را به سرعت شناسایی کرده و برنامه شازم عنوان آهنگ و نام خواننده یا آلبوم را به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

گاهی ممکن است که به تلفن همراه‌تان هنگام پخش موسیقی از تلویزیون دسترسی نداشته باشید و در نتیجه نتوانید آهنگ موردنظرتان را پیدا کنید، شرکت سامسونگ با استفاده از این امکان جدید دسترسی شما را به برنامه شازم و پیدا کردن موسیقی مورد علاقه‌تان راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.

منبع :ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سامان

    تصحیح میکنم: این برنامه هم در ایران فیلتر هست

  2. Avatar سامان

    متاسفانه مثل خیلی چیزهای دیگه که بیخودی از دسترس خارج شده، این برنامه هم در ایران هست. پس دونستن این خبر چه معنایی برای ما داره…

    1. Avatar شاهين

      شما خیلی راحت میتونید ip تلویزیون خودتون رو تغییر بدین و از تمام برنامه های فیلتر شده در ایران تو tv خودتون استفاده کنید و لذت ببرین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه