بروزرسان بزرگ ایکس‌باکس وان منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مایکروسافت بروزرسان بزرگ ایکس‌باکس وان را از امروز منتشر کرده است. این بروزرسان، قابلیت‌های زیادی را به کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس اضافه خواهد کرد؛ این قابلیت‌ها، منشی هوشمند مایکروسافت یعنی Cortana را هم شامل می‌شوند.

نسخه‌ی ایکس‌باکس کورتانا، کاملا شبیه به نسخه‌ی ویندوزی آن طراحی شده است. می‌توان با استفاده از حسگر کینکت یا یک هدست، به کورتانا فرمان صوتی داد و سوال‌های مختلفی از این منشی هوشمند پرسید. فرمان‌های صوتی ایکس‌باکس وان هم از این پس جای خودشان را به کورتان می‌دهند. البته با غیرفعال کردن کورتانا، می‌توان دوباره از فرمان‌های صوتی ایکس‌باکس استفاده کرد و به جای کلمه‌ی Hey Cortana با استفاده از عبارت Xbox به کنسول فرمان داد.

Background-Music---1

یکی دیگر از قابلیت‌های بزرگی که به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود، امکان پخش موسیقی‌های دلخواه در پس‌زمینه‌ی بازی‌ها است. می‌توان هر آهنگی را در حین بازی کردن پخش کرد. امکان کنترل موسیقی هم از منوی ایکس‌باکس وجود دارد.

Win-10-Game-Hun

با بروزرسان جدید ایکس‌باکس وان، فروشگاه ایکس‌باکس و ویندوز با یکدیگر ادغام می‌شوند؛ طوری که می‌توان به برخی از نرم‌افزارهایی که برای ویندوز ۱۰ طراحی شده‌اند هم روی ایکس‌باکس وان دسترسی داشت. سرویس Xbox Play Anywhere هم با بروزرسان تابستان به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود. این سرویس به افراد اجازه می‌دهد تا بازی‌هایی که از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند را یک بار بخرند و هم روی ایکس‌باکس و هم روی ویندوز ۱۰ از آن استفاده کنند.

اگر ایکس‌باکس وان دارید، می‌توانید همین حالا بروزرسان آن را دانلود کنید. می‌توانید ویدیوی این بروزرسان را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Sadra

    سلام فقط یه سوال این آپدیت چند گیگه ؟؟

    1. Sadra

      دوستان حجم این آپدیت ۱۰۶۴ مگابایت هست
      کورتانا هم اومده رو ایکس باکس وان خیلی با حاله با یه سری تغییرات کوچیک
      دانلود کنید حتما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه