بروزرسان ۴K ویچر ۳ به زودی برای PS4 Pro عرضه می‌شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های ویچر، اخیرا خبر از عرضه‌ی بروزرسان قسمت سوم این مجموعه بازی‌ها برای پلی‌استیشن۴ پرو داده است. بروزرسان بازی The Witcher 3: Wild Hunt قرار است امکان اجرای بازی با وضوح تصویر ۴K را روی پلی‌استیشن۴ پرو فراهم کند.

بروزرسان نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس تا پایان سال عرضه خواهد شد.

برای اولین بار به هنگام رونمایی از مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان بود که از آپدیت گرافیکی ویچر ۳ شنیدیم. مدت زیادی از عرضه‌ی پلی‌استیشن۴ پرو گذشته بود و نمی‌دانستیم که آیا سازندگان ویچر ۳ می‌خواهند گرافیک این بازی را روی این کنسول جدید سونی بالا ببرند. پس از تایید این موضوع که ویچر ۳ برای ایکس‌باکس وان ایکس (Xbox One X) بروزرسانی خواهد شد، استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED عرضه چنین بروزرسانی را برای پلی‌استیشن۴ پرو هم تایید کرد.

ظاهرا همین روزها بروزرسان ۴K نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ ویچر ۳ عرضه خواهد شد. «آدام کیسینسکی»، مدیر استودیوی سازنده‌ی این بازی به تازگی در مراسم گزارش مالی شرکت خود گفته که بروزرسان ویچر ۳ برای PS4 Pro تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد. مدیر CD Projekt RED گفته که بروزرسان نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس تا پایان سال عرضه خواهد شد.

پس از انتشار این خبر، سخنگوی CD Projekt RED به خبرگزاری یوروگیمر رسما اعلام کرد که به زودی جزییات دقیق این بروزرسان‌ها و زمان انتشار آن‌ها را مشخص خواهند کرد.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه