بزرگ‌ترین به‌روزرسان Clash of Clans معرفی شد

۳ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

نزدیک به ۵ سال از عرضه بازی Clash of Clans می‌گذرد و این بازی به یکی از محبوب‌ترین‌های پلتفرم‌های iOS و اندروید تبدیل شده است. دلیل این موفقیت‌ هم سیاست‌های موفق استودیوی بازی‌سازی SuperCell برای بهبود و پیشرفت بازی بوده که باعث شده‌اند گیمرهای قدیمی و جدید از این بازی لذت ببرند.

البته بعد از عرضه‌ به‌روزرسان Clan Wars که نزدیک به سه سال پیش منتشر شد، به‌روزرسان بزرگ‌تری برای این عنوان منتشر نشده بود؛ اما سازندگان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسان‌های بازی را معرفی کردند که دنیای جدیدی را به Clash of Clans اضافه می‌کند.

این‌ به‌روزرسان جدید که Builder Base نام دارد گیمرها را به سرزمین‌های آنسوی دریا‌ می‌برد. در واقع گیمرها با این به‌روزرسان جدید می‌توانند بعد از Town Hall 4 قایق بسازند و نیروهای خودشان را به سرزمین‌های جدید ببرند.

دنیای جدیدی که به بازی اضافه می‌شود شامل ساختمان‌ها، نیروها و قدرت‌های جدید می‌شود. حتی منابع جدیدی هم در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد که به شهر اصلی آن‌ها منتقل نخواهد بود. البته همچنان از جم می‌شود در دو دنیای مختلف استفاده کرد.

در این به‌روزرسان جدید یک حالت مبارزه جدید به اسم The Versus Battle به بازی اضافه شده است. در این قسمت جدید گیمرها رو در روی هم قرار میگیرند و با هم مبارزه می‌کنند. هر دو گیمر می‌توانند نیروهای خودشان را وارد بازی کنند و به شکلی که می‌خواهند آن‌ها را هدایت کنند. در این حالت دیگر کسی تنها حمله کنند و دیگری تنها مدافع نیست.

یک مکانیک جدید به گیم‌پلی بازی اضافه شده که باعث می‌شود نیروها در شهر دومی که در اختیار دارید به صورت خودکار آموزش ببینند و شهر دوم در زمانی که گیمرها در آن نیستند مورد حمله قرار نمی‌گیرند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که جادوها در دنیای جدید کاربرد ندارند و نمی‌توانید از Wizardها در این سرزمین‌ها استفاده کنید. البته نیروهای قدرتمندتری برای دنیای جدید در نظر گرفته شده است.

منبع:‌SuperCell
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. دنیز

    با حذف چت جهانی فاتحه بازی خونده شد..از جذابیت افتاد وخیلی از گیمرها رو از دست

  2. محمد رضا

    از وقتی چت جهانی رو حذف کردن دیگه کلش خلوت شد و بازیکنانش بیخیال اکانت هاشون شدن ،،ای کاش حذف نمیشد

  3. ناشناس

    کسی دیگه کلش بازی نمیکنه اخه

    1. رضا

      آره دیگه بازی نمیکنن 🙂 خیلی تکراری و بی مزه شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه