[BlizzCon 2016] بسته‌ی دانلودی جدید برای Hearthstone معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان مراسم BlizzCon 2016 شرکت بلیزارد از بسته‌ی الحاقی جدیدی برای عنوان کارت بازی Heathstone رونمایی کرد. این بسته‌ی الحاقی جدید با نام Mean Streets of Gadgetzan منتشر خواهد شد که چهارمین بسته‌ی دانلودی بزرگ این عنوان به حساب می‌آید. براساس اطلاعات منتشر شده، این بسته‌ی دانلودی تا آخر سال ۲۰۱۶ در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

این بسته‌ با فضای شهر Gadgetzan  که در دنیای World of Warcraft وجود دارد،‌ ساخته شده و سه خانواده‌ی خلافکار جدید را به این بازی اضافه می‌کند. اولین خانواده Grimy Goons  نام دارد که از سلاح‌ کشنده‌ای با نام Piranha Launcher‌ استفاده می‌کنند. خانواده‌ی دوم The Jade Lotus نام دارد که کارت Lotus Assassin را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. این شخصیت نامرئی است و مخفیانه دشمنان را از بین می‌برد.

خانواده‌ی سوم هم Kabal هستند که بیشتر جادوهای مختلف اجرا می‌کنند. بسته‌ی دانلودی جدید بازی Hearthstone اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این بسته‌ی دانلودی را مشاهده کنید.

بازی Hearthstone یک عنوان کارت بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است که از شخصیت‌های مجموعه بازی‌های وارکرفت به وجود آمده است. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و می‌توانید آن را روی پلتفرم‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی تجربه کنید.

منبع: polygon

‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه