بسته الحاقی جدید برای Battlefield 4 در راه است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که بازی Battlefield: Hardline چند ماه است که راهی بازار شده، شرکت الکترونیک‌آرتز همچنان محتوای جدیدی را برای بازی بتلفیلد ۴ (Battlefield 4) در دست ساخت دارد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که یک بسته الحاقی جدید برای بازی Battlefield 4 در دست ساخت قرار دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، محتوای جدید بازی بتلفیلد ۴ با نام Night Operations در شهریور ماه امسال منتشر می‌شود. این محتوای جدید شامل نقشه‌ای به نام Zavod: Graveyard Shift می‌شود. بازی‌کننده‌ها در این نقشه می‌توانند کارهای مخفی‌کاری مختلفی را انجام دهند. استودیوی بازی‌سازی DICE در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده که: «سیستم صداگذاری در این بازی بهبود پیدا کرده است و بازی‌کننده‌ها می‌توانند صدای پای سایر بازی‌کننده‌ها را بشنوند. همچنین بازی‌کننده‌ها ابزاری برای بازی کردن در شب در اختیار دارند که مسیرها را بهتر نشان می‌دهد. البته استفاده از این ابزارها در شب باعث می‌شود که بازتاب نور روی آن‌ها نظر بازی‌کننده‌های دیگر را به سمت شما جلب کند.»

BF1

بازی‌کننده‌ها در نقشه Zavod: Graveyard Shift می‌توانند در حالت‌های Conquest، Rush، Team Deathmatch،Obliterarion، Domination و Gun Master بازی کنند. درحالت Gun Master بازی‌کننده‌ها سلاح‌هایی در اختیار خواهند داشت که در تاریکی کاربر پیدا می‌کنند. البته این آپدیت جدید تنها درباره شب و بازی کردن در فضای تاریک نیست و چند سرور عمومی و سلاح‌های جدیدی در آن قرار دارد.

آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های بتلفیلد، Battlefield: Hardline نام دارد که چند ماه پیش راهی بازار شد و نتوانست نظر علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها را به سمت خودش جلب کند. شرکت الکترونیک‌آرتز هم اعلام کرده بود که پس از منتشر شدن بازی Hardline همچنان از بازی بتلفیلد ۴ پشتیبانی می‌کند. تاکنون محتوای مختلفی برای این بازی منتشر شده که سناریوی آنلاین ‌آن را متحول کرده است.

منبع: Video Gamer

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه