بلندگوهای بی‌سیم سامسونگ به CES 2017 می‌آیند

۱۳ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ هم با دست پر به نمایشگاه CES 2017 می‌آید. این شرکت قرار است یک سری بلندگوی بی‌سیم با نام Ultra-High Quality Sound یا UHQ  راهی بازار کنند. این بلندگو می‌تواند صدای ۸ بیت و ۲۴ بیت را به کیفیت ۳۲ بیت تبدیل کند تا شفافیت صدا و تمام نوت‌ها بالاتر برود.

samsung_h7_wireless

سامسونگ گفته که علاقه‌مندان می‌توانند برای اولین‌بار بلندگوهای UHQ را به همراه بلندگوهای بی‌سیم H7 امتحان کنند. همچنین مشخص شده که با این مجموعه یک «ساندبار» (Soundbar) هم عرضه می‌شود. این ساندبار به  Subwoofer مجهز شده است. ساندبار جدید سامسونگ هم MS750 نام دارد که در کنار بلندگوهای H7 قرار می‌گیرد و از صدای ۳۲ بیتی هم پشتیبانی می‌کند.

31085767454_ace51509df_o

در آخر هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این شرکت کره‌ای می‌خواهد یک پخش کننده‌ی بلوری جدید هم در نمایشگاه CES  امسال معرفی کند. این پخش کننده‌ی بلوری که M9500 UHD نام دارد، از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند.

31888684926_7a6ba063c0_o

شرکت سامسونگ هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات را اعلام نکرده است و باید در ماه‌های آینده منتظر خبرهای بیشتر باشیم؛ اما تا چند روز دیگر قطعا تصاویر و ویدیوهای بیشتری از این محصولات منتشر خواهد شد.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. رضا

    اسپیکر بپوکه چه شود…فکر کنید موقع پخش صدای مهیب بیاد کی میفهمه چی شد؟میگن مشکل از صدا بوده نه اسپیکر….

  2. reza ch

    مثل همیشه عالی
    ماشالا سامسونگ 🙂

  3. سالار

    اه اه جنس کره ای بی کیفیت

    بهترین کیفیت رو برندهای معروف این بخش احاطه دارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه