بلک‌بری: آینده در دستان اندروید است

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی قبل از عرضه‌ی بلک‌بری Priv هم چندان دید خوبی به آینده‌ی سیستم عامل Blackberry OS نداشتیم. با این حال، گوشی بلک‌بری Priv بازخورد خوبی از مخاطبان‌اش گرفته است. این طور هم که به نظر می‌رسد، بلک‌بری به قدری با سیستم عامل اندروید حال کرده است که دیگر نمی‌خواهد به BlackBerry OS برگردد.

بلک‌بری می‌گوید که اندروید را به اندازه‌ی کافی امن کرده و نیازی به استفاده از دو سیستم عامل ندارد.

«جان چن»، مدیر عامل شرکت بلک‌بری یک ماه پیش گفت که سیستم عامل BlackBerry 10.3 در سال ۲۰۱۶ میلادی هم پشتیبانی خواهد شد، اما حرفی از پشتیبانی بیشتر این سیستم عامل نزد. با توجه به صحبت‌های چن، انتظار نداریم امسال بلک‌بری گوشی جدیدی بر مبنای سیستم عامل خودش عرضه کند. از سوی دیگری هم می‌دانیم که گوشی بعدی بلک‌بری، که فعلا آن را به اسم Vienna می‌شناسیم، قرار است اندرویدی باشد.

بلک‌بری Priv هفته‌ی گذشته در هند عرضه شد. مدیر بخش آسیا اقیانوسیه‌ی بلک‌بری هم حرف‌های جالبی درباره‌ی آینده‌ی شرکت‌شان زده است. «دیمین تی» (Damian Tay) گفته است که شرکت بلک‌بری، سیستم عامل اندروید را به اندازه‌ی کافی امن کرده است. در نتیجه نیازی به استفاده از دو سیستم عامل ندارند.

دیمین گفته است: “گوشی Priv در واقع ورود ما به خانواده‌ی اندروید است. در طول زمان و با امن کردن اندروید، نیازی به دو سیستم عامل نداریم و ممکن است فقط از اندروید استفاده کنیم. در حال حاضر هم BB10 و اندروید را روی گوشی‌های هوشمندمان داریم، اما آینده در دست اندروید است.”

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar علی

    خیلی خندیدم بابا شما دیگه کی هستید، اونایی که میگن آی او اس دیگه آخره راهه باید بدونید که تا صدسال دیگه هم این اندروید که بی خاصیت ترین سیستم عامل و واقعا بچه بازیه چیزی جز همین هم نمیمونه. سیستم عاملی که باگ های امنیتیش تو هر بخش از سیستم عاملش بیداد میکنه فقط بدرد همون کسایی میخوره که با چهارتا رنگ عوض کردن و عکس گذاشتن که به اصطلاح شخصی سازی میگن آزادی عمل همون بهتره که برن اندروید دستشون بگیرن. یچیزی رو باید بدونید که دلیل استفاه شرکت ها از اندروید برای محصولات خودشون چیزی جز سیاست بازی نیست یعنی اندروید سیستم عامل فوق العاده ارزان و راحت الحقوم و آماده بکار برای شرکت هاست و چون تو این زمینه هیچ سختی و زحمتی نمیبینن و سود خوبی میگیرن دلیل استفاده از این سیستم عامله.

  2. Avatar Next is Now

    پیش بینی درست و کاملا عاقلانه ایه

  3. Avatar علی جوادی

    برترین سیستم عامل جهانه…از آزادی عمل و متغییر بودن این سیستم عامل هر چی بگی بازم کمه…به زودی به پایان عمر سیستم عامل ویندوز فون و آی او اس هم نزدیک میشیم…با تشکر

    1. Avatar جعفر

      احسنت به این دیدگاه فنی و بسیار دقیق و کارشناسانه 🙂 🙂 🙂

    2. Avatar ایمان

      بلکبری در چند سال آینده پشتیبانی میشود ( برای سازمان ها و ارگان های نظامی ) چون فعلا از همه سیستم عامل ها امن تره ، و مطمعن باش هر سیستم عاملی که از رده خارج بشه Ios باقی میمونه ، چون سیستم عاملش به بلوغ رسیده

      1. Avatar علی جوادی

        اینقدر به بلوغ رسیده که شده مثل پیرمردها…خسته و کوفته و زمین گیر…

    3. Avatar فرهاد

      باریکلا ….دقیقا حرف آخر را اول زدی… سیستم متن باز اندروید که انشعابی از لینوکس محسوب میشه , آینده نوید داده شده دنیای تکنولوژی خواهد بود… با تمام کارشکنی های مایکروسافت و اخیرا اپل, آنقدر این تفکر قدرتمندهست که چون سیلی ویرانگر انحصارطلبی و مدل بیزینس چنین شرکت هایی را در هم شکسته و پیش خواهد رفت… سرنوشت شرکت های انحصارگر ی چون مایکروسافت و اپل , اضمحلال و نابودیست….اندروید همان لینوکسی است که بیش از دو دهه کابوس مایکروسافت بوده است و این شرکت تنها به استهزا در ظاهر و تطمیع در نهان سعی کرد که این تفکر نابود شود ولی در نهایت دیدیم چگونه موجبات ویرانی این شرکت فریبکار را فراهم میاورد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه