آیا بلک‌بری از صنعت موبایل خارج می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلک‌بری

جان چن (John Chen) مدیرعامل شرکت بلک‌بری اعلام کرد اگر بخش موبایل این شرکت در سال آینده به سوددهی نرسد، احتمال دارد که آن‌ها از صنعت موبایل خارج شوند.

مدیرعامل شرکت بلک‌بری اعلام کرد که اگر در سال آینده با سودهی مواجه نشوند، احتمالا از صنعت موبایل خارج خواهند شد.

فروش‌نرفتن تلفن‌های همراه بلک‌بری در چند سال گذشته، شرایط بسیار بدی را برای این شرکت به وجود آورده است. این شرکت حتی سیستم‌عامل بلک‌بری را هم کنار گذاشته و از اندروید در تلفن‌های همراه جدیدش استفاده می‌کند تا بتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند. تا این لحظه مشخص شده که این شرکت در حال ساخت گوشی Priv با سیستم‌عامل اندروید است.

مدیر عامل بلک‌بری به‌تازگی گفته که اگر این شرکت در سال آینده به سود دهی نرسد، به احتمال زیاد از صنعت موبایل خارج خواهد شد. این خبر درحالی منتشر شد که به احتمال زیاد گوشی جدید بلک‌بری که Priv نام دارد تا قبل از سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی کشویی است. همچنین لبه‌های این صفحه نمایش مانند گوشی گلکسی S6 سامسونگ خمیده است. کاربران با حرکت دادن صفحه نمایش به سمت بالا به صفحه کلید فیزیکی این محصول دسترسی پیدا خواهند کرد. این تلفن‌همراه با ابزار امنیتی بلک‌بری ترکیب شده تا بتواند سیستم‌عامل اندروید را در امن‌ترین حالت پیش روی کاربران قرار دهد.

بلک‌بری Priv

استفاده این شرکت از سیستم‌عامل اندروید می‌تواند باعث شود که آن‌ها گوشی‌های بیشتری را به فروش برسانند. البته از آنجایی که این شرکت خدمات امنیتی مختلفی را ارایه می‌کند، خارج شدن از صنعت تلفن‌های همراه می‌تواند برای آن‌ها سودآورتر باشد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسام

    سلام
    سیستم عامل بلک بری رو کنار نزاشته،الان سامسونگ چند تا گوشی داره که غیر از اندروید هست؟؟؟
    این کمپانی برای طرفداران بلک بری که به اندروید عادت دارن یا کار با سیستم عامل بلک بری براشون سخته و فروش و سود دهی بیشتر به این کار تن داده.
    که البته بسیار خوب و مفید است اول برای این شرکت که با مطرح شدن این اخبار بیشتر در سطح جهان مطرح میشه و مردم با این کمپانی اشنا تر میشن. دوم برای کسانی که گوشی های بلک بری دوست دارن ولی به اندروید نیاز دارن،،مثلا برادر من عاشق بلک بری هست ولی به خاطر کلش اف کلنز این گوشی رو نخرید.
    در ضمن این که شما میگین فروش بلک بری فروش نمیره کاملا غلطه بله تا قبل از گوشی z10 همین طور بود ،ولی الان فروششون بالا رفته، حتی اگر یک بار به موبایل فروشی هم بروید میفهمید.پاساژ علا الدین ، بازار موبایل ایران ،و…… اگه تا چند سال پیش تو یه پاساژ بلک بری میخاستی هیچکس نداشت ولی الان تغریبا همه مغازه ها بلک بری دارن ، این به چه معناست ،یعنی فروش داره میره که مغازه دار میاره.
    با تشکر از دیجی کالا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه