با بلک‌بری Key2 بیشتر آشنا شوید

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلک بری Key2

شرکت بلک‌بری به تازگی از گوشی جدیدی تحت عنوان Key2‌ رونمایی کرده است. بلک بری Key2 یک گوشی میان‌رده با امکانات مختلفی است که در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا می‌شود.

بلک‌بری Key2 همانند نسل قبلی خود یعنی بلک‌بری KeyOne از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی LCD بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که ۵ میلی‌آمپرساعت از نسل قبلی کم‌تر است. Key2 مثل بلک‌بری KeyOne یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و از دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین تا این‌جای کار به نظر می‌رسد با گوشی متفاوتی روبرو نیستیم! وقتی حرف از سخت‌افزار بلک بری Key2 به میان بیاید، شرایط کمی تغییر می‌کند. بلک‌بری از اسنپ‌دراگون ۶۶۰ در قلب گوشی خود استفاده کرده و نسخه ۸ اندروید را برای آن درنظر گرفته است. این درحالیست که KeyOne از اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و اندروید نسخه ۷.۱ بهره می‌برد. درحالی‌که بلک‌بری KeyOne از ۴ گیگابایت رم، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل پشتی بهره می‌برد، گوشی جدید Key2 به ۶ گیگابایت رم و ۲ دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل مجهز شده است. گوشی Key2 در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار می‌شود.

کیبورد گوشی Key2 نسبت به نسل قبلی بهتر شده و کلیدها ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده‌اند. طراحی کیبورد بهینه و تودست‌تر شده تا کاربر راحتی بیشتری را هنگام نوشتن تجربه کند. یکی دیگر از دستاوردهای بلک‌بری در این گوشی، اختصاص دادن کلید ویژه‌ای به نام Speed Key است. به کمک این کلید، کاربر می‌تواند میان‌برهای مختلفی را برای کلیدهای مختلف کیبورد درنظر بگیرد و برنامه‌های مختلفی را برای کارکترهای مختلف تعریف کند؛ به طور مثال کاربر با فشردن این کلید اختصاصی و انتخاب کارکتر S، می‌تواند تعریف کند که اپلیکیشن اسپاتی‌فای باز شود. از دیگر ویژگی‌های بلک‌بری Key2 می‌توان به درگاه پورت USB تایپ C، بلوتوث نسخه ۵ و سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. قرار است این گوشی با قیمت ۶۵۰ یورو به زودی روانه بازار شود.

منبع: Trustedreviews

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه