بلیزارد از یک کاراکتر جدید برای Overwatch رونمایی کرد

۱۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

به مناسبت رویداد بلیزکان (BlizzCon)، شرکت بازی‌سازی بلیزارد از تمام مجموعه‌ها و بازی‌های خود صحبت کرده است. در مراسم افتتاحیه‌ی بلیزکان ۲۰۱۷ که دیشب برگزار شد، شرکت بلیزارد از یک شخصیت جدید برای بازی اورواچ (Overwatch) رونمایی کرد. این شخصیت جدید، «مویرا» (Moira) نام دارد و در کلاس پشتیبان جای می‌گیرد.

مویرا برخلاف دیگر شخصیت‌های کلاس پشتیبان توانایی زیادی در صدمه زدن به دشمنان دارد.

مویرا برخلاف دیگر شخصیت‌های کلاس پشتیبان توانایی زیادی در صدمه زدن به دشمنان دارد و در عین جال هم می‌تواند به خوبی هم-تیمی‌های خود را درمان کند؛ طوری که باید ببینیم بلیزارد چه برنامه‌هایی برای این کاراکتر در ذهن خود دارد، چون در حال حاضر این کاراکتر نامتعادل به نظر می‌رسد.

این شخصیت جدید Overwatch می‌توند مثل یک جادوگر گوی‌های بزرگی شلیک کند که اگر به دشمنان برخورد کنند، به آن‌ها صدمه می‌زنند و اگر به هم-تیمی‌ها برسند، آن‌ها را درمان می‌کنند.

شخصیت مویرا پنجمین کاراکتری است که پس از عرضه به Overwatch اضافه می‌شود. شخصیت‌هایی که از سال گذشته به این بازی اضافه شده‌اند، به ترتیب Ana، Sombra، Orisa و Doomfist هستند. مثل دیگر نقشه‌ها و کاراکترهای جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند، مویرا هم اول روی سرورهای تست نسخه‌ی کامپیوتر عرضه می‌شود.

قرار است مویرا در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت نهایی برای Overwatch عرضه شود. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری از این شخصیت را ببینید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه