تصویر بنر تبلیغاتی پیش‌فروش گلکسی S7 و S7 Edge لو رفت

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصویری از بنر تبلیغاتی گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge توسط منابع غیررسمی منتشر شده که برای پیش‌فروش این محصولات طراحی شده است. در این بنر نوشته شده که در صورت پیش‌خرید، گوشی خود را سه روز زودتر از عرضه به بازار عمومی دریافت خواهید کرد.

قرار است این بنر تبلیغاتی برای گوشی‌های جدید سامسونگ در مراکز فروش نصب شود و خبر پیش‌فروش را به طور عمومی اطلاع‌رسانی کند. یکی از این مراکز به طور قطع، فروشگاه Three در انگلستان خواهد بود. گفته می‌شود که فروشگاه‌های این کشور در حال تدارک برای تبلیغ پیش‌فروش گلکسی S7 و S7 Edge هستند.

سامسونگ گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خودش را یک روز قبل از کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016، یعنی روز یکشنبه دوم اسفند ماه، رونمایی خواهد کرد. مسلما تحویل کالا به کسانی که اقدام به پیش‌خرید این گوشی‌ها کنند، در اولویت قرار دارد.

این گوشی‌ها روز ۲۱ اسفند ماه وارد بازار می‌شود و کسانی که آن‌ها را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر، یعنی ۱۸ اسفند ماه، تحویل خواهند گرفت.

پیش از این هم اشتیاق کاربران برای اطلاع یافتن از جزییات پرچم‌دار بعدی سامسونگ آن‌قدر داغ بود که تصاویر و ویدیوهای متعددی از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge از منابع غیررسمی به بیرون درز می‌کرد و بازدیدهای فراوان داشت. خبرهای مختلفی نیز درباره‌ی ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی‌ها توسط منابع غیررسمی منتشر می‌شد. برخی از این خبرها، مانند ویژگی ضدآب بودن گلکسی S7، تا این لحظه توسط سامسونگ رسما تایید شده است.

اما در جدیدترین اخبار لورفته از این گوشی‌های جدید سامسونگ، می‌توان تمام اطلاعات آن را مشاهده کرد.

ظاهر گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge بسیار شبیه به مدل‌های قبلی سامسونگ، گلکسی  S6 و S6 Edge است.

منبع: GSM Arena و Sam Mobile و Pocket Now

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی جوادی

    بی صبرانه منتظر ورودش به دی جی کالا و ایران هستیم…کاش فقط نسخه ی ۶۴ گیگا بایتی هم داشته باشه…هر چند که کارت حافظه میخوره اما حافظه ی داخلی یه چیز دیگس

  2. Next is Now

    غول گوشی های دنیا منتظرتیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه