بنز SL73؛ هیبریدی ۸۰۵ اسب‌بخاری آینده

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بنز

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود قوی‌ترین نسخه از نسل بعدی اتاق SL مرسدس‌بنز یک اتومبیل لوکس‌تر، بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته یک خودروی هیبریدی تمام‌عیار است. شنیدن کلمه‌ی هیبریدی در یک خودروی کوپه‌ی اسپرت می‌تواند برای بعضی از خودرودوستان در نوع خود جالب باشد.

به نظر می‌رسد که بنز تصمیم دارد تا مدل جدید SL را در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین اتاق S کوپه کند. در گزارش‌ها آمده که نسل جدید SL روی یک پلتفرم ماژولار خودروهای اسپرت عرضه‌ می‌شود؛ پلت‌فرمی که هم وزن کم‌تری دارد و هم بزرگ‌تر از مدل‌های فعلی SL است. این پلت‌فرم را شرکت AMG برای مشتریان ثروتمندی طراحی کرده است که عاشق شتاب و سرعت هستند.

مرسدس در نمایشگاه خودرو دیترویت امسال از اتاق CLS 53 رونمایی کرد.تصور می‌شود که استراتژی بنز برای سال‌های آینده، معرفی سری ۷۳ در بعضی از محصولات از جمله اتاق SL باشد. اگر به دنبال مشخصات فنی موتور این آلمانی دوست‌داشتنی هستید، نظرتان درمورد یک موتور ۸ سیلندر خورجینی آن هم با حجم ۴ لیتر برای مدل SL73 چیست!؟ موتور ۸ سیلندر این خودرو به سیستم توربوشارژ مجهز شده که پیش از این در کانسپت AMG GT سدان دیده‌ایم. البته اگر یادتان باشد، در تیتر گفتیم که با یک خودروی هیبریدی روبرو هستیم. به لطف پیشرانه‌ی بنزینی و یک موتور برقی، این آلمانی مغرور می‌تواند حداکثر توان ۸۰۵ اسب‌بخار را تولید کند.

هنوز زمان معرفی و عرضه‌ی این خودرو مشخص نیست. به گفته‌ی بعضی از گزارش‌های خبری، این خودرو ممکن است تا اوایل دهه‌ی آینده به بازار عرضه نشود. بنابراین تا آن زمان مرسدس محصول خود را نهایی می‌کند و برای یک رقابت جدی و هیجان‌انگیز آماده می‌شود.

از بین تمام اتاق‌های مرسدس‌بنز، شما طرفدار کدام هستید؟

منبع: MotorAuthority

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه