بنچمارک‌های بازی ثبت شده توسط GTX 1060 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

انویدیا به تازگی از کارت گرافیک GeForce GTX 1060 رونمایی کرده است. این کارت گرافیک، پایین‌ترین مدل سری کارت‌های GTX 1000 است و قیمتی برابر با ۲۴۵۰ دلار دارد. با توجه به اینکه قرار است تا یک هفته‌ی دیگر عرضه شود. بررسی عملکرد این کارت گرافیک و بنچمارک‌های آن هم از فروم‌های چینی به بیرون درز کرده‌اند.

در تمام آزمایش‌ها، کارت GTX 1060 انویدیا بهتر از Radeon RX 480 عمل می‌کند.

کارت جدید انویدیا، ۱۲۸۰ هسته‌ی CUDA دارد و روی فرکانس ۱۵۰۶ مگاهرتز فعالیت می‌کند. البته می‌توان در حالت Boost این فرکانس را به ۱۷۰۸ مگاهرتز هم افزایش داد. این کارت هم‌چنین ۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 دارد. این حافظه در فرکانس ۸۰۰۰ مگاهرتز فعالیت می‌کند که سریع‌ترین سرعت حافظه‌های GDDR5 است.

بنچمارک‌های این کارت، GTX 1060 را هم روی DirectX 11 و هم روی DirectX 12 بررسی کرده‌اند. بازی‌های مختلفی روی دو وضوح تصویر ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p آزمایش شده‌اند که وضوح‌های تصویری مناسب برای این کارت هستند؛ یعنی کاملا واضح است که نباید انتظار وضوح تصویری بیشتری از GTX 1060 داشته باشید.

می‌توانید در اولین آزمایش‌ها، سه بازی Ashes of the Singularity، Forza 6 و Rise of the Tomb Raider را ببینید که در حالت DirectX 12 تست شده‌اند. عملکرد کارت GTX 1060 روی بازی Rise of the Tomb Raider در وضوح‌های تصویر Full HD و QHD به ترتیب ۲۴ درصد و ۱۸ درصد از کارت Radeon RX 480 بهتر است. تمامی بازی‌ها در بالاترین درجه‌های کیفیت تست شده بودند.

NVIDIA-GeForce-GTX-1060-Performance_DirectX-12

روی DirectX 11 باز هم کارت انویدیا، عملکردی بهتر از RX 480 رادئون دارد. برای مثال، جی‌تی‌ای۵ بیش از ۳۰ درصد عملکرد بهتری روی وضوح تصویر ۱۰۸۰p داشته است. بازی The Witcher 3 هم روی هر دو وضح تصویر، ۱۲ درصد بهتر عمل کرده است.

NVIDIA-GeForce-GTX-1060-Performance_DirectX-11-1 NVIDIA-GeForce-GTX-1060-Performance_DirectX-11-2 NVIDIA-GeForce-GTX-1060-Performance_DirectX-11-3

در آزمایش‌های نرم‌افزار Steam VR و با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی هم باز کارت انویدیا در مقایسه با RX 480 پیروز از میدان خارج شده است.

منبع: WCCFTech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. سجاد

    سلام من این کارتو گرفتم البته نمونه ام اس ای شو تنها چیزی که میتونم بگم ترکیبش با رایزن ۱۶۰۰ اونو تبدیل به یه غول کرده برای اجرای بازی ها

  2. علی

    کی میاد تو ایران؟؟؟؟؟

  3. مهمان

    کی لپتاب هاش میاد؟ چه شرکت هایی از این کارت گرافیک زودتر استفاده می کنند؟

  4. amin

    به نظر من rx 480 خیلی بهتره
    ۱-قیمت کمتر (۶۰-۷۰$)
    ۲-قابلیت cross که ۱۰۶۰ قابلیت sli نداره

  5. امیرهمایون

    دیجی عزیز
    لطفا برید اول نتایج فریم دهی کارت RX 480 رو در همین بازی هایی که گفتین و با همین شرایط ببینید که وبسایت های معتبری مثل Techpowerup.com و Guru3d.com گذاشتن رو ببینید و متوجه مغایرت نتایج اون سایت های معتبر با این نتایجی که در این جدول هست بشین.
    به نظرم اون نتایج واقعی ترن . و باز هم به نظرم ۱۰۶۰ در مقابل ۴۸۰ شانس چندانی نداره.

  6. محمد

    ( این کارت گرافیک، پایین‌ترین مدل سری کارت‌های GTX 1000 است و قیمتی برابر با ۲۴۵۰ دلار دارد.) قیمتش رو درست کنید ۲۴۹ دلار هست

    1. محمد

      نیست پایین ترین gtx 1050

  7. سید علی موسوی

    با سلام و تشکر از مطلب خوبتون ، قیمت کارت ۱۰۶۰ رو اشتباه نزدید؟ ۲۴۹ دلار نیست؟

  8. بهنام

    سلام قیمتش را اشتباه زدید ۲۴۵۰ دلار چه خبره مگه اصلاح کنید!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه