رینبو سیکس به صورت خودکار گیمرها را بن می‌کند

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
رینبو سیکس

یوبی‌سافت طی برنامه‌ای سفت و سخت می‌خواهد به وضعیت نابه‌سامان جامعه‌ی آنلاین رینبو سیکس سر و سامان بدهد. مسدود کردن حساب کاربری یا به اصطلاح «بن کردن» بازی‌کننده‌های Rainbow Six Siege از این پس به صورت خودکار و اتوماتیک انجام خواهد شد.

از یکی دو روز پیش، افرادی که در بخش چت بازی Rainbow Six Siege شروع به نفرت‌پراکنی کنند، به صورت خودکار با مسدود شدن حساب کاربری خود مواجه شده‌اند. زمان زیادی طول نکشید که یوبی‌سافت رسما از راه اندازی سیستم جدیدشان برای مسدود کردن حساب کاربری گیمرهای رینبو سیکس خبر داد.

بن شدن بار اول ۲۷ دقیقه طول خواهد کشید. اگر بازی‌کننده به رفتار خود ادامه دهد، برای بار دوم و سوم به اندازه‌ی ۲ ساعت بن خواهد شد.

فرقی نمی‌کند بازی‌کننده مشغول بازی کردن کدام حالت و بخش در Rainbow Six Siege باشد؛ اگر او به هنگام چت کردن از الفاظ نژادپرستانه (و هر گونه نفرت پراکنی علیه اقشار خاص) استفاده کند، به صورت خودکار بن خواهد شد.

بن شدن بار اول ۲۷ دقیقه طول خواهد کشید. اگر بازی‌کننده به رفتار خود ادامه دهد، برای بار دوم و سوم به اندازه‌ی ۲ ساعت بن خواهد شد. پس از بن شدن برای بار سوم، حساب کاربری بازی‌کننده برای بررسی ارسال خواهد شد و بازی‌کننده ممکن است با مسدود شدن همیشگی حساب کاربری روبرو شود.

یوبی‌سافت یکی دو ماه پیش بود که در وبلاگ خود، از وضعیت نامناسب رفتار گیمرها در Rainbow Six Siege گفت. این شرکت بازی‌سازی خبر داده بود که در طول چند ماه آینده، با قابلیت‌ها و سیستم‌های جدیدی برای مقابله با رفتار گیمرها روبرو خواهیم شد. یکی از قابلیت‌ها، امکان خاموش کردن کامل چت متنی در بازی و هم‌چنین بررسی چت‌های بازی‌کننده‌ها بود؛ قابلیتی که می‌بینیم یکی دو روزی است اجرا شده.

بن رینبو سیکس

بیشتر جامعه‌ی گیمرهای Rainbow Six Siege از این حرکت یوبی‌سافت استقبال کرده‌اند. از طرف دیگر، تعدادی از بازی‌کننده‌ها به حساب‌های کاربری این بازی در شبکه‌های اجتماعی حمله و از بن شدن خود شکایت کرده‌اند.

بازی Rainbow Six Siege بیش از ۳۵ میلیون بازی‌کننده دارد. مدیریت این حجم بازی‌کننده و حفظ محیطی سالم برای افراد، اصلا کار ساده‌ای نیست. «جف کاپلن»، کارگردان بازی Overwatch چند وقت پیش به گیمرها گفته بود که اگر رفتار خود را بهتر کنند، بلیزارد به جای صرف هزینه و زمان برای سر و سامان دادن به محیط ناسالم بازی، خود بازی را پیشرفت خواهد داد. اورواچ هم مثل رینبو سیکس مجبور دست و پنجه نرم کردن با رفتار نامناسب گیمرها در بازی است.

می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید که بیشتر از چند ثانیه طول نمی‌کشد تا شخصی به خاطر نوشتن یک لغت نامناسب بن شود.

منبع: PC Gamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی سلطانی

    تا الان ۳ بار برق رفته وسط بازی الان ۲۰ ساعت

    باید صبر کنم تا تایمش تموم بشه بتونم بازی

    کنم . چرا اخه؟!

  2. Avatar فرشاد

    یه فکری به حال team killing کنن بابا سرویس شدیم انقد یسری بچه گند زدن به بازی بی دلیل یار خودی میزنن حتی تو Rank ، آدم عصبی میشه یه چیزی بهشون میگه من آخرین بار واسه ۱ هفته بن شدم نمیتونستم چت کنم یا حرف بزنم با میکروفون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه