بهبود عملکرد باتری گوشی گلکسی S6 و S6 اج

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
به‌تازگی اپراتور مخابراتی T-Mobile به‌روز رسانی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S6 و S6 اج منتشر کرده است. به‌گفته این شرکت با به‌روز رسانی این گوشی‌های هوشمند، عملکرد باتری آن‌ها بهبود خواهد یافت.
عملکرد باتری در گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل آن، بهبود می‌یابد.
همچنین به‌گفته شرکت سازنده، قرار است در این به‌روز رسانی علاوه بر بهبود عملکرد باتری، برخی از باگ‌های موجود و عملکرد کلی این پرچمدارارن شرکت سامسونگ بهبود یابد. البته لازم به ذکر است که به‌روزرسانی در گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج هیچ قابلیت جدیدی را به این دو پرچمدار اضافه نمی‌کند و تنها به بهبود برخی مشکلات در آن‌ها بسنده کرده است.
براساس اخبار منتشر شده، شماره این به‌روز رسانی G920TUVU2COF8 است. در حال حاضر تنها کاربران اپراتور مخابراتی T-Mobile امکان استفاده از آن را دارند، اما انتظار می‌رود این به‌روز رسانی به‌زودی برای گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج آنلاک شده هم منتشر شود تا امکان استفاده از آن برای تمام کاربران این دو پرچمدار سامسونگ در دنیا فراهم شود.
این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده، پیش از این کاربران گلکسی S6 و S6 اج در فرانسه هم به‌روزرسانی‌هایی با شماره G920FXXU2BOG8 و G925FXXU2BOGB دریافت کرده بودند که در توضیحات آن به بهبود در عملکرد باتری این گوشی‌ها اشاره شده بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه