بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی از دیدگاه وب‌سایت Wired

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن کاربردی

اپلیکیشن‌های کاربردی معمولا جزو اولین و واجب‌ترین اپلیکیشن‌هایی هستند که هر فردی باید در گوشی هوشمندش نصب کند تا امور و کارهای روزانه‌اش را مدیریت کند. وقتی در اپ استور‌های مختلف به دسته‌ی اپلیکیشن‌های کاربردی می‌روید، صدها برنامه مقابل‌تان گذاشته می‌شود. اما از میان آن همه‌، تعداد محدودی هستند که واقعا تثبیت شده هستند و به کار همه می‌آیند. منابع و مراجع مرتبط هم معمولا مقاله‌هایی برای معرفی برنامه‌های کاربردی برتر معرفی می‌کنند. در ادامه می‌توانید با گزیده‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی از دیدگاه وب‌سایت Wired آشنا شوید.

Google Now

این سرویس گوگل به عنوان جایگزینی برای Siri روز به روز هوشمندتر شده و مهارت‌اش به عنوان دستیار دیجیتالی شما افزایش می‌یابد. این برنامه ارزش دانلود کردن را دارد، به خصوص اگر شما از بسیاری از اپلیکیشن‌های گوگل استفاده می‌کنید.

Photomath

کاربری این برنامه آسان‌تر از این نمی‌شود. شما تصویری از یک مسئله‌ی ریاضی می‌گیرید و بقیه‌ی کار را به این برنامه می‌سپارید. درست است که گاهی اوقات تقلب به حساب می‌آید. اما هنگام محاسبه‌ی سهم هرکس برای رسید رستوران می‌توانید در مصرف وقت صرفه‌جویی کنید.

Clear

شاید پرداخت ۵ دلار برای یک اپلیکیشن to-do کمی زیاده‌روی باشد. اما رابط کاربری ساده‌ی آن برنامه به شما انگیزه می‌دهد که لیست‌تان را خالی کنید و کارهای باقی مانده را انجام دهید. همچنین این برنامه با حساب کاربری iCloud شما همگام‌سازی (sync) می‌کند.

۱Password

این روزها پسوردها برای حساب‌های کاربری مختلف آنقدر زیاد شده که به خاطر سپردن آنها واقعا سخت است. با این برنامه می‌توانید یک پسورد برای تمام اکانت‌هایتان انتخاب کنید. سپس ۱Password، رمز عبور تمام حساب‌های شما را به خاطر می‌سپارد. هر کس که پسوردهایش را در یک برگه‌ی کاغذ نگاه داشته، باید از این اپلیکیشن استفاده کند، مخصوصا اگر آن فرد از اپلیکیشن‌های زیادی استفاده می‌کند.

Gmail

اگر نمی‌خواهید از برنامه‌ی پیش‌فرض اپل برای ایمیل استفاده کنید، Gmail جایگزین مناسبی است.

منبع: Wired

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه