معرفی بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های هفته‌ی گذشته

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت‌ها و منابع مختلف دایما بازی‌ها و سرگرمی‌های جدیدی را به صورت اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های مختلف روی اینترنت آپلود می‌کنند. بعضی از این بازی‌ها واقعا سرگرم‌کننده، کاربردی و هیجان‌انگیز هستند.

در این‌جا قرار است چند تا از بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که طی هفته‌ی گذشته برای کاربران عرضه شده‌اند را معرفی کنیم.

‌‌ ‌

Music Memos

شرکت اپل اپلیکیشن تازه‌ای به نام میوزیک مموز را برای دستگاه‌هایی که با سیستم عامل iOS کار می‌کنند عرضه کرده است.

با میوزیک مموز می‌توانید صدای خودتان یا سازی که می‌نوازید را ضبط کنید. اپلیکیشن به طور خودکار صدای انسان و آلت موسیقی را از هم تشخیص می‌دهد و ضمنا گام ساز را هم پیدا می‌کند و بر این اساس، مناسب‌ترین و هم‌خوان‌ترین صدای درام و باس را روی پس‌زمینه‌ی آهنگ شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن مختص آهنگسازها طراحی شده تا هر زمان که ایده‌ی به ذهن‌شان خطور کرد، بتوانند سریع آن را ضبط کنند. فایل‌هایی که ضبط می‌شوند، دارای کیفیت بالا و به صورت غیرفشرده هستند. می‌توان این فایل‌ها را ویرایش یا به دستگاه‌های ارسال کرد و یا یک فایل پشتیبان (Backup) از آن‌ها روی iCloud تهیه کرد. میوزیک مموز رایگان عرضه می‌شود.

1

Label_Downlaod2

‌‌ ‌‌‌ ‌

Adobe Voice

ادوبی ویس هم اپلیکیشنی برای ضبط صداست که توسط شرکت ادوبی عرضه شده است. ادوبی قبلا این اپلیکیشن را فقط برای آیپد (iPad) طراحی کرده بود. ولی حالا نسخه‌ی ۲٫۰ را بیرون داده که روی آیفون (iPhone) هم قابل استفاده است.

با ادوبی ویس می‌توانید صدا را ضبط کنید و بعدا تصاویر و پس‌زمینه‌ی دلخواه‌تان را به آن اضافه کنید. به این ترتیب یک ویدیوی سریع از تصاویر متحرک با مونتاژ دلخواه‌تان خواهید داشت. این اپلیکیشن برای پرزانته‌ی ایده‌ها و پروژه‌ها در جلسات کاری یا کلاس‌های درس خیلی کاربردی و مفید است. اپلیکیشن ادوبی ویس رایگان است.

2

Label_Downlaod2

‌‌ ‌

CornerTube

کورنرتیوب یک اپلیکیشن برای یوتیوب است که روی آیپد نصب می‌شود و به شکل فریم در فریم کار می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید فایل ویدیویی یوتیوب را روی یک پنجره‌ی شناور در هر نقطه از نمایشگرتان تماشا کنید. این اپلیکیشن، کلیپ‌بوردتان را اسکن می‌کند. هر لینکی که کپی کنید، سریع در ویجت این اپلیکیشن، در قسمت نوتیفیکیشن ظاهر می‌شود. به محض این‌که با انگشت‌تان روی آن ضربه بزنید، ویدیو در یک پنجره‌ی شناور باز می‌شود. به علاوه با Share کردن هم می‌توانید فایل‌های ویدیویی را ببینید؛ فقط کافی است تا لینک یوتیوب آن ویدیو را در این اپلیکیشن بیندازید تا در یک پنجره‌ی شناور برای‌تان بازش کند. اپلیکیشن کورنرتیوب روی دستگاه‌های قدیمی‌تر از جمله آیپد ایر (iPad Air) و آیپد مینی (iPad Mini) هم قابل اجراست. قسمت این اپلیکیشن یک دلار و ۹۹ سنت است.

3

Label_Downlaod2

‌‌ ‌

Kickstarter

اپلیکیشن‌ کیک استارتر سه سال پیش برای دستگاه‌های iOS عرضه شده بود ولی به تازگی نسخه‌ی اندروید آن هم در دسترس قرار گرفته است. کیک استارتر محلی برای انتشار ایده‌ها و طرح‌هایی است که نیاز به حمایت مالی دارند. عده‌ای که ایده‌ها را می‌بینند و پتانسیل خوبی برای پیشرفت و پول‌سازی در آن‌ها تشخیص می‌دهند، مبلغی را روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید رایگان عرضه می‌شود.

4

Label_Downlaod2          Label_Downlaod

‌‌ ‌

I Have no Mouth, And I Must Scream

این یک بازی ماجرایی به شیوه‌ی اشاره و کلیک (Point and Click) بود که اولین بار سال ۱۹۹۵ برای کامپیوترها عرضه شد. بازی I Have no Mouth, And I Must Scream بر اساس یک رمان به قلم «هارلان الیسون» (Harlan Ellison) ساخته شده و در یک زمان پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد. جریان‌اش هم این طور است که یک ابرکامپیوتر به نام AM نسل انسان را از روی زمین برداشته و فقط ۵ نفر از نژاد بشر باقی مانده‌اند که فناناپذیر هستند و تا ابد توسط AM شکنجه می‌شوند. سناریو خشن است و بازی از نظر روایت، فضاسازی و معماهایی که جلوی گیمر قرار می‌دهد، بسیار جذاب است. قیمت آن ۳ دلار و ۹۹ سنت است.

I-Have-no-Mouth-and-I-Must-Scream-Characters

Label_Downlaod2           Label_Downlaod

‌‌ ‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. احسان چهری

    سونیک داش بازی کنید خیلی خفنه

  2. مصطفی

    این بازی ها که همش برای ios بود!!

    پس اندروید چی؟

  3. احسان

    سلام
    از برنامه kick starter خیلی خوشم اومد

  4. سجاد

    میشه اسم اون بازی ، که عکسش رو روتیتر خبر زدین بگین؟

    1. هادی نجفی

      Dungeon Hunter 5

    2. agha dragon

      Dungeon Hunter…موفق باشی دوست عزیز 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه