بهترین روش افزایش مشتریان برای همکاران فروش: محتوایتان را به روز نگه دارید

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
فروش

به عنوان یک همکار فروش ، بیشتر وقت شما صرف نوشتن مطالب برای وب سایت یا شبکه اجتماعی تان می شود، و اگر شما به صورت تمام وقت اینکار را انجام نمی دهید، مطمینا نوشتن مطالب جدید به صورت روزانه یا حتی هفتگی بسیار سخت خواهد بود. همچنین اگر بدانید که با همین محتوای فعلی و بدون اینکه مطلب جدیدی به صفحه تان اضافه کنید، هنوز هم درآمد کسب می کنید، ممکن است برای مدتی اشتیاقی به اضافه کردن محتوای جدید به صفحه تان نداشته باشید. اما چاره چیست؟

بیشتر بخوانید: به کمک پلتفرم همکاری در فروش دیجی‌کالا کسب درآمد کنید

اولین سوالی که مطرح می شود این است که آیا با حداقل محتوا نیز می شود کسب درآمد کرد؟ با کمی جستجو در اینترنت میبینید که بسیاری از سایت های همکاری در فروش که در حال فعالیت هستند تنها بر روی توضیحات محصول، تصویر محصول و لینک محصول تمرکز می کنند و وبسایت یا صفحه آن ها شامل هیچ محتوای دیگری نمی شود. اگر هم متنی و توضیحی نوشته شده، در عمل کپی مستقیم توضیحات و مشخصات فنی محصول از سایت سازنده یا ارائه دهنده محصول، بدون اضافه کردن حتی یک جمله به آن می باشد. امروزه چنین سایت هایی نه تنها بازدید کننده ای نخواهند داشت، بلکه درآمدی هم تولید نخواهند کرد. در نتیجه نوشتن محتوای منحصر به فرد خودتان، نقش بسیار مهمی در جذب بازدید کنندگان و در نتیجه افزایش درآمد شما ایفا خواهد کرد.

چرا باید به صورت منظم، به صفحه تان محتوای جدید اضافه کنید؟

همانطور که می دانید، گوگل یکی از اصلی ترین ابزار های جست و جو در میان کاربران است و در نتیجه یکی از منابع اصلی تامین کننده ترافیک سایت شما نیز هست. در عمل بسیاری از بازدیدکنندگان صفحه شما از این طریق به وب سایت یا وبلاگتان منتقل خواهند شد. به همین دلیل برای اطمینان از اینکه آدرس شما همیشه در بین نتایج جستجو خواهد بود، باید به صورت مداوم محتوای جدید به آن اضافه کنید. این یکی از مهمترین دلایل تداوم و نظم در به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

محتوای بیشتر، جایگاه بهتر

آیا این استراتژی درست است که هدفتان فقط یک سری کلید واژه محدود باشد؟ سایت ها معمولا بر اساس یک کلید واژه جایگاه نخست نتایج جستجو را به دست نمی آورند. در نتیجه منطقیست که تعداد بیشتری کلید واژه قابل جستجو در صفحه تان داشته باشید. این کار می تواند تعداد بازدید کننده بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری را برای صفحه شما تضمین کند. بنابرین بهتر است که محصولات بیشتری در صفحه تان قرار دهید و سعی کنید هر روز یا هر هفته محتوای جدیدتری تولید کنید.

مطلب بیشتر، لینک بیشتر

یکی از پارامتر هایی که سایت شما را نسبت به بقیه سایت ها برای مخاطبان و بازدید کنندگان جذاب تر می کند، تنوع در مطالب سایت  می باشد، شما میتوانید لینک بازاریابی هزار محصول را در سایت خود قرار دهید، اما هنوز هیچ تغییری در درآمد شما حاصل نشود، چرا؟ چون که هزاران سایت و وبلاگ دیگر نیز همین کار را می کنند و در عمل شما هیچ تفاوتی با آن ها در نظر مخاطب ندارید. راه حل این موضوع به اشتراک گذاری مطالب جدید است. از این طریق مخاطب هر روز به خاطر محتوای جدید به سایت شما سرخواهد زد و شما نیز می توانید لینک های فروش را در لا به لای  مطالب قرار دهید.

سهم شبکه های اجتماعی

فیسبوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی در سال های اخیر به شدت برای مخاطبین جذاب شده است. شما نیز می توانید از این فرصت استفاده کرده و با تولید محتوای جدید برای سایتتان و تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی، علاوه بر جذب مخاطب، شانس کسب درآمدتان را نیز افزایش دهید.

جلب اعتماد مخاطبان

شما نباید تاثیرات روانی تولید محتوای به روز و منظم بر روی مخاطبانتان را دست کم بگیرید. بازدید کنندگانی که مطالب جدید و جذابی زیادی را در صفحه شما پیدا می کنند، با پیشنهاد آن به بقیه می توانند حجم بسیاری از ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کنند.و این پیشنهادات میتواند بسیار مهم باشد، زیرا مشتریان در صورتی بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد که سایت شما و پیشنهاد های مکرر دیگران، اعتماد آن ها را جلب کرده باشد.

افیلیت

تقویت نویسندگی در شما

نوشتن مداوم کمک می کند که نویسنده بهتری باشید. مهارت های جدید نگارشی که در هر مطلب می آموزید، باعث افزایش کیفیت نوشته های بعدی شما و در نتیجه افزایش کیفیت سایت یا وبلاگ شما خواهد شد.

هر چند وقت یکبار باید مطالب جدید اضافه کنید؟

هیچ قانون دقیق و حساب شده ای برای این منظور بوجود نیامده است و بستگی به این دارد که شما چه میزان وقت می توانید به نوشتن مطلب جدید اختصاص دهید. اگر شما در اوقات فراغت بعد از کار، مشغول نوشتن می شوید، یقینا زمان کمتری نسبت به کسی که به همکاری در فروش به دید یک شغل نیمه وقت نگاه می کند، اختصاص می دهید. اگر می خواهید صفحه تان به منبع اصلی درآمد روزانه شما تبدیل شود، باید بدانید که هرچه زمان بیشتری صرف نوشتن کنید، شانس شما برای موفقیت بیشتر خواهد شد. سعی کنید از حداقل یک مطلب جدید در هفته شروع کنید. یکی از نکاتی که می تواند برای شروع به شما کمک کند این است که سعی کنید  هنگامی که یک مقاله جدید مطالعه کردید، از زاویه های متفاوت آن را بررسی کنید و بیشتر از یک مطلب درباره آن بنویسید، این امر باعث می شود که پس از مدتی علاوه بر بهبود مهارت های خود برای نوشتار های بعدی، محتوای بیشتری نیز برای ارایٍه در سایت خود داشته باشید.

ورود به سایت همکاری در فروش دیجی‌کالا
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar AZAD

    سلام وقتتون بخیر…یه توصیه پیشنهاد مفید برای دیجی کالا دارم. توصیه میکنم هزینه پرداخت محصولات درب منزل شرایط خاصی نداشته باشه یا خیلی محدود باشه… اول اینکه پرداخت هزینه درب منزل برای تمامی استانها و شهرستانها فراهم بشه…دوم اینکه شرایط پرداخت نشدن سفارشات درب منزل برای محصولات ۳ میلیون به بالا تغییراتی اعمال بشه، و از سه میلیون حداقل به ۵ میلیون تا ۸ میلیون ارتقاء پیدا کنه…
    مثلا من خودم که خیلی زیاد کار نمیکنم اگه محدودیت سه میلیون به بالا برای پرداخت سفارش درب منزل نبود، یا برای استانها و شهرستانهای دیگه امکان پرداخت درب منزل فراهم بود، من طی یک روز کاری میتونستم حداقل بیش از ۳۰ تا فقط محصول موبایل ثبت سفارش کنم…
    همه مشتریان اولویت اولشون پرداخت درب منزل هست…
    پس با تغییر دادن جزئ شرایط، هم برای شرکت دیجی کالا و هم برای همکاران فروش خیلی مفید ارزشمند خواهد بود…لطفا خواهشمند است به این مسئله هر چه زودتر اقدام کنید…
    با تشکر همکار فروش خبیری…

  2. Avatar بهنام ده آرا

    کاملا موافق نیستم.
    گاهی باید از دید مشتری نگاه کرد نه از دیسدگاه خودت..
    کاهی باید مسئله نیاز و شک و دو دلی را پر کرد .
    باید با تفکرات دور و برت آشنا باشی.
    و همان جمله معروف : مرا ترغیب کن که این خودکار بیک که جوهرش نصف شده را ازت بخرم.
    به این جمله چگونه جواب میدی؟

  3. Avatar بهنام

    سلام خسته نباشید
    من امروز ثبت نام کردم برای همکاری در فروش حتما باید سایت یا وبلاگ داشته باشیم نمیشه تو تلگرام یا اینستاگرام تبلیغ کرد ؟

    1. Avatar ده آرا

      هر راهی دری به سمت پیشرفت است.
      قدیم تر ها مگه وبلاگ داشتند؟
      شخصیت فرد گواه همه چیز هستش وگر نه دیگه خیلیها به فروش اینترنتی اطمینان ندارند.
      نه بخاطر هزینه برگشت…
      اینکه چیزی که تحویل می گیرند اونی نیستش که معرفی شده بود..
      تبلیغات تلگرام یا اینستاگرام فقط یک راهه که با همه راه ها به یکجا ختم میشه.
      من به تبلیغات جدیدی فکر می کنم…

    2. Avatar سایت چی بخرید

      سلام دوست عزیزم شما با اینکه سایت نداری ولی میتونی تو اینستاگرام و تلگرام فعالیت کنی ولی حتما مخاطبانت رو زیاد کن و هر روز یک محصول رو معرفی کن

      من هم یک سایت همکاری در فروش دارم میتونید با سرچ کلمه زیر در گوگل و کلیک روی سایت اول وارد سایت ما بشید خوش حال میشم نظرتون رو دربارش بنویسید در این قسمت

      لطفا کلمه کلیدی زیر رو سرچ کنید

      چی بخرید

      1. Avatar alireza

        جسارتا میانگین درامدتون رو میفرمایید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه