بهترین کتاب‌ های موفقیت دنیا را در کمتر از ۲۰ دقیقه بشنوید

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین کتاب های موفقیت

در زندگی‌های شلوغ و پرمشغله امروز، همه ما وقت بسیار کمی برای مطالعه داریم. اگر وقتش را هم داشته باشیم، خیلی وقت‌ها شرایطش را نداریم. مثلا هنگام رانندگی و در ترافیک، زمان خیلی زیادی داریم اما نمی‌توانیم وسط رانندگی یک کتاب دستمان بگیریم و شروع به خواندن کنیم!
حالا فیدیبو با انتشار میکروبوک‌‌های صوتی از بهترین کتاب های موفقیت ، بر تمام این موانع غلبه کرده و می‌خواهد ده‌ها کتاب مفید و تأثیرگذار را در اختیار شما بگذارد. با این میکروبوک‌ها شما در کمتر از ۲۰ دقیقه، چکیده‌ای مختصر و مفید از یک کتاب موفقیت مهم و حجیم را می‌شنوید و از خواندن نسخه اصلی کتاب که خیلی حجیم‌تر و وقت‌گیرتر است بی‌نیاز می‌شوید.
ما اینجا ۳ عدد از پرفروش‌ترین میکروبوک‌های صوتی بازار کتاب را به شما معرفی می‌کنیم تا کار انتخاب آنها را برایتان ساده کنیم.
یادتان باشد یکی دیگر از نقاط قوت میکروبوک‌ها قیمت بسیار مناسب آنهاست. شما می‌توانید هر میکروبوک را با کمتر از ۲ هزار تومان خریداری کنید. 

به انجام رساندن کارها

به انجام رساندن کارها

نویسنده کتاب «به انجام رساندن کارها» کسی است که پس از فارغ‌التحصیلی از کالج به هروئین معتاد شد و تا ۳۵ سالگی، ۳۵ شغل مختلف را تجربه کرد. دیوید آلن که هم‌اکنون ۷۲ سال دارد، تجربه شغل‌هایی چون شعبده‌بازی، پیشخدمتی، آشپزی، بازاریابی و … را داشته و رزومه‌اش پر از کارهای بی‌ربط و متفاوت است، حالا همین فرد در حال حاضر یکی از بهترین مشاوران افزایش بهره‌وری در دنیا محسوب می‌شود.
او در میانه دهه ۳۰ زندگی‌اش موفق به ایجاد سیستمی کارآمد برای برنامه‌ریزی فعالیت مدیران شرکت لاکهید که در حوزه نظامی و فضایی فعالیت می‌کردند شد و در نهایت تکنیک GTD را در کتابgetting things done» » ارائه کرد. این تکنیک در حال حاضر معروف‌ترین تکنیک مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری در سطح دنیاست.

پدر پولدار، پدر بی‌پول

پدر پولدار پدر بی پول

برای مایی که هیچوقت نه در مدرسه و نه در خانه آموزش‌ درستی در خصوص مسائل مالی و اقتصادی ندیده‌ایم و همیشه پولمان را بر اساس نیاز و نه بر اساس قاعده و منطق خرج کرده‌ایم، خواندن کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول از نان شب هم واجبتر است. کتابی که همیشه در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا بوده و گام‌های عملی برای رسیدن به استقلال مالی و ایجاد ثروت شخصی را شرح می‌دهد.

چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟

  • کسانی که از مسابقه موش‌ها یا ماراتن بی‌نتیجه زندگی خسته‌اند
  • کسانی که می‌خواهند بدانند ثروتمندان چگونه ثروتمند شده‌اند
  • هرکس که می‌خواهد روش درست سرمایه‌گذاری را بداند

یادتان باشد گوش کردن به این میکروبوک کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد، یعنی به اندازه طی کردن یک مسیر کوتاه در روز!

 

از ایده تا اجرا: بهینه سازی، خودکارسازی و برون سپاری در کسب و کار

از ایده تا اجرا

کتاب «از ایده تا اجرا» جزو آن دسته از کتاب‌هایی است که خواندنش برای کارآفرینان و افرادی که صاحب کسب‌وکارهای کوچک و نوپا هستند واجب است. کتابی که بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده و احتمالا برای خیلی از ما باورپذیر نیست. اما توصیه ما به شما این است: این کتاب را باور کنید، چون شما هم با باور کردن این ماجرا می‌توانید یکی از همین داستان‌های باورنکردنی را بسازید!
اما این داستان عجیب و واقعی چیست؟ دو دوست یک شبه و بدون هیچ پولی شرکتی تأسیس می‌کنند که درست یک سال بعد به موفقیتی بزرگ می‌رسد. البته ماجرای نویسندگان این کتاب از خود کتاب هم جالبتر است. آری مایسل، یکی از نویسندگان این کتاب، قبل از ابتلا به بیماری کرون در سال ۲۰۰۶ در املاک و مستغلات کار می‌کرد و بعد از تشخیص بیماری و ازکارافتادگی، سیستم بهره‌وری کار کمتر را ابداع کرد که در کتابش به نام کار کمتر، زندگی بیشتر آن را مفصل توضیح داده است. دیگر نویسنده این کتاب به اسم نیک زوننبرگ نیز ۸ سال معامله‌گر فعال وال‌استریت بود و بعد به کارآفرینی در حوزه کارایی روی آورد.
به طور کلی این کتاب به چالش‌های هر روزه کارآفرینان هنگام راه‌اندازی یک استارت‌آپ می‌پردازد و گام‌های لازم به سمت موفقیت را، از تهیه طرح کسب‌وکار تا استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی عملکرد شرکت، نشان می‌دهد.

 برای شنیدن میکروبوک‌های صوتی ابتدا اپلیکیشن فیدیبو را دانلود و سپس با ۳۰ درصد تخفیف آنها را دریافت کنید. کد تخفیف: off30 

دانلود رایگان فیدیبو
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه