به‌روزرسان اپل برای باگ آیتونز در راه است

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است کاربران آیتونز از این شکایت دارند که فایل‌های موزیک‌شان بدون این که بدانند پاک می‌شود. شرکت اپل که از این مشکل آگاه است، سعی در حل این مسئله دارد. این غول دنیای تکنولوژی امیدوار است پرده از این راز بردارد. اما ظاهرا موفق به حل مسئله نشده است.

اپل می‌گوید برای حل مشکل اواسط همین هفته به‌روزرسانی برای آیتونز ارائه می‌کند که شامل “حفاظ‌های افزوده” است. این شرکت بر این باور است که این اشکال آیتونز است و به‌روزرسان هفته‌ی آینده، مشکل را برطرف خواهد کرد. اگر فایل‌های موزیک شما ناپدید می‌شوند، اپل پیشنهاد می‌کند که با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

اپل با این فرضیه که این یک مشکل نرم‌افزاری است، کاملا احتمال این که الگوریتم اپل موزیک دارای مشکل باشد را نادیده می‌گیرد. به گفته‌ی بعضی‌ها اپل موزیک وقتی که سعی در هماهنگ کردن آرشیو موزیک‌تان با فایل موزیک جدیدی که خریداری کرده‌اید دارد، فایلی را پاک می‌کند. این هماهنگ‌سازی برای این انجام می‌شود که  اطمینان حاصل کند وقتی کاربر با  آیپد، آیفون یا هر دستگاه مک دیگری موزیک گوش می‌دهد، نسخه‌ی باکیفیتی از یک آهنگ را پخش می‌کند.

با وجود این که اپل نتوانسته شرایط را به حالت اول برگرداند، از این مشکل کاملا آگاه است. امیدواریم به‌روزرسان جدید سیاه چاله‌ای که آهنگ‌های مشترکان آیتونز را می‌بلعد، ببندد.

متن پیام اپل به کاربران‌اش به شرح زیر است:

“تعداد خیلی کمی از کاربران گزارش‌‌هایی منتشر کرده‌اند که فایل‌های موزیکی که در کامپیوتر ذخیره کرده بودند بدون اجازه‌ی آن‌ها پاک شده است. از آنجا که می‌دانیم چقدر موزیک برای مشتریان ما اهمیت دارد این گزارش‌ها را جدی گرفته‌ایم و تیم‌های ما برای کشف علت این موضوع، تمرکز کرده‌اند. تا کنون نتوانسته‌ایم به علت اصلی پی ببریم؛ با این وجود اواسط همین هفته یک به‌روزرسان عرضه می‌کنیم که شامل حفاظ‌های افزوده است. اگر کاربر پس از به‌روزرسانی این مشکل را تجربه کند، باید با مرکز پشتیبانی اپل (AppleCare) تماس بگیرد.”

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar وحید

    هفته پیش ۳۵ گیگ از موزیکایی که تو این شش ماه دانلود کرده بودم و پاک کرد، ضربه روحی بزرگی زد بی وجدان، دیگه هیچ وقت از اپل موزیک استفاده نمیکنم، الان رفتم سراغ اسپاتی فای، از نظر انتخاب موسیقی بسیار حرفه ای تر و خوش ذوق و سلیقه تر هستش نسبت به اپل

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه