با به‌روزرسان جدید کیفیت تلویزیون‌های ۴K سونی‌تان بهتر می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی امسال تلویزیون‌های ۴K زیادی عرضه کرده است. حالا هم این شرکت می‌خواهد کیفیت تلویزیون‌های جدیدش را از باز هم ارتقا دهد.

سونی می‌خواهد قابلیت پشتیبانی از دامنه‌ی داینامیک بالا را به تعداد بیشتری از تلویزیون‌های ۴K خود بیاورد.

در همین راستا می‌خواهد با انتشار به‌روزرسانی قابلیت پشتیبانی از دامنه‌ی داینامیک بالای (HDR) را به تلویزیون‌های ۴K بیشتری بیاورد. HDR تکنیکی در تصویربرداری است که در نهایت به ثبت تصاویری دقیق‌تر، با جزییات بیشتر و کیفیت بالاتر منجر می‌شود.

در ابتدا قرار بود که این به‌روزرسان برای مدل‌های X930C و X940C ارایه شود، اما در همین پاییز مدل‌های X850C، X900C و X910C هم از این به‌روزرسان بهره‌مند خواهند شد. اگر شما از آن افراد خوش‌شانسی هستید که یکی از این مدل‌ها را دارند، می‌توانید انتظار داشته باشید که با دریافت این به‌روزرسان کیفیت تصویر تلویزیون‌تان بهتر ‌شود. به این ترتیب، رنگ‌ها خوش‌رنگ‌تر می‌شوند، کنتراست تصویر بیشتر شده و جزییات بیشتری در سایه‌روشن‌ها دیده می‌شود.

البته کیفیت بالای تصویر در تلویزیون، بدون محتوای مناسب معنا ندارد؛ سونی هم طبیعتا از این موضوع آگاه است. از همین رو، مدل‌های نام‌برده را برای مدت محدودی با فیلم‌هایی سینمایی HDR از «آمازون ویدیو» مثل «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» و «خشم» به فروش می‌رساند. البته تعداد این فیلم‌ها زیاد نیست، اما حداقل به روزرسان رایگان خواهد بود.

منبع: Sony

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه