بروزرسان جدید اپل و مشکلات آیپد پروی ۹.۷ اینچی

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره جدیدترین بروزرسان اپل در ساعات پایانی روز گذشته منتشر شد. خیلی از کاربران مشتاق بودند تا هرچه سریع‌تر دستگاه‌شان را به iOS نسخه‌ی ۹.۳.۲ بروزرسانی کنند. اما به‌نظر می‌رسد این بروزرسان که در اصل برای برطرف کردن مشکل باگ و امنیت بیش‌تر آیفون‌ها و آیپدها منتشر شده است، برای بعضی از کاربران، مشکلاتی را در پی داشته است‌. از دیروز که بروزرسان عرضه شد، گزارش‌‌هایی از کاربران منتشر شده است مبنی بر این‌که این بروزرسان جدیدترین تبلت اپل یعنی آیپد پروی ۹.۷ اینچی را غیرقابل استفاده می‌کند؛ طوری که خود کاربر از پس حل مشکل بر نمی‌آید.

این گزارش بر اساس کامنت‌هایی که کاربران اپل در سایت غیررسمی forums.macrumors.com منتشر کرده بودند، فراهم شده است. کاربران اپل ادعا می‌کنند بروزرسان جدید تبلت‌ آیپد پروی ۹.۷ اینچی را از کار می‌اندازد. این موضوع هم از جایی شروع می‌شود که کاربران با پیام خطای Error 56 مواجه می‌شوند. این خطا مدام به ‌آن‌ها هشدار می‌دهد تبلت‌های‌شان را با آیتونز هماهنگ یا همان Sync کنند. اما در نهایت فرایند Sync صورت نمی‌گیرد و اکثر کاربری‌های تبلت با مشکل مواجه می‌شود.

اپل

پایگاه داده‌ی مرکز پشتیبانی اپل می‌گوید، Error 56 یک باگ سخت‌افزاری است. شرکت اپل به کاربرانی که با این خطا روبه‌رو شده‌اند پیشنهاد می‌کند اول دستگاه را با جدیدترین نسخه‌ی آیتونز به‌روزرسانی کنند، سپس اپلیکیشن‌های امنیتی متفرقه‌ی خودشان را خاموش کنند و باز دوباره سعی کنند آیپد را به حالت اولیه برگردانند یا به اصطلاح Restore کنند. چنانچه دستگاه پس از انجام این مراحل درست نشد، کاربران باید با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

البته جای نگرانی نیست چرا که در هرصورت اپل این مشکل را برای کاربران‌اش حل خواهد کرد؛ حتی اگر مجبور باشد iOS نسخه‌ی ۹.۳.۳ را عرضه کند. اگر شما هم از کاربران اپل هستید و مشکل مشابهی برای‌تان پیش آمده با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا جدیدترین اخبار مرتبط با این موضوع را دنبال کنید.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Laptop Mag

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    چرا دیجیکالا از ایموجی پشتیبانی نمیکنه؟ ایموجی خنده گذاشتم علانت سوال گذاشت!

  2. Avatar Ali S

    مکالمه بین باگ های اپل:
    تو برو ، من میااام!!!
    -نه صبر کن با هم بریم!! یه باگ کمه، خیلی کمه!
    تیم کوک: صبر کنید به بچه های برنامه نویسی گفتم یه کاری کنن شما با چند تا دوست جدید برین!!!!!
    نسخه جدید ios : من اومدم ، پا نشید خواهشا!!!
    و اینگونه بود که دیجیکالا نظر منو ثبت کرد….

    1. Avatar علی

      ????????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه