بوگاتی قایق ۲٫۲ میلیون دلاری می‌سازد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قایق بوگاتی

شرکت سازنده‌ی خودروهای گران و اعیانی بوگاتی می‌خواهد قایق‌هایی لوکس، مزین به برند خودش داشته باشد.

حداکثر سرعت نینیت به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای یک قایق عظیم‌الجثه سرعت بالایی به حساب می‌آید.

شرکت خودروسازی لوکس بوگاتی در حال حاضر هیچ خودرویی را در خط تولیدش ندارد و تا عرضه‌ی «کایرون» (Chiron)، مدل بعدی‌اش، چند ماه باقی مانده است. اما این شرکت غیر از خودرو محصول دیگری هم دارد. وسیله‌ی اشرافی دیگری که مهر بوگاتی خورده و قیمت بسیار گرانی دارد، یک قایق است.

«نینیت» (Niniette) نام مدلی از سه قایق لوکس است که بین ۱۲ تا ۲۶ متر طول دارند. این قایق‌ها توسط شرکت قایق‌سازی «پالمر جانسون» ساخته شده‌اند که بوگاتی مجوز گذاشتن برند خودش را بر آنها خریداری کرده است. «نینیت» نام مستعار «لیدیا بوگاتی»، دختر بنیان‌گذار این شرکت بود. همان‌طور که انتظار می‌رود، رویه‌ی هر سه قایق‌ برند بوگاتی از جنس تیتانیوم و فیبر کربنی ساخته شده است که رنگ آبی مختص بوگاتی را به خود گرفته‌اند.

حداکثر سرعت نینیت به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای یک قایق عظیم‌الجثه سرعت بالایی به حساب می‌آید. قیمت پایه‌ی کوچک‌ترین مدل این قایق‌ها یعنی مدل ۱۲ متری آن ۲ میلیون یورو است، اما برای مدل ۱۹ متری باید ۳٫۲۵ میلیون یورو پرداخت شود. قیمت مدل ۲۶ متری هم مشخص نیست.

طبیعتا هیچ یک از این قیمت‌های لیست شده، شامل هزینه‌ی شخصی‌سازی‌های بیشتر نمی‌شود. پروسه‌ی تولید این قایق‌ها برای شرکت پالمر جانسون ۱۲ ماه زمان می‌برد. بنابراین تا سال ۲۰۱۷ میلادی آماده نخواهند بود.

bugatti1 bugatti2 bugatti3

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه