شما بگویید؛ بهترین قاب موبایل کدام است؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که گوشی جدیدی می‌خرید، قطعا دوست دارید حسابی از آن مراقبت کنید. به همین دلیل به فکر خرید یک قاب مناسب برای گوشی خواهید افتاد. زمانی که هم به فکر خرید قاب موبایل می‌افتید با دنیایی از انواع و اقسام محصولات مواجه می‌شوید. از قاب ژله‌ای یا بدون رنگ گرفته تا قاب تاشو یا قاب‌های سفت و سختی که از همه نظر از گوشی‌تان محافظت می‌کنند.

به همین دلیل انتخاب یک قاب خوب برای گوشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر گوشی داشته باشید که ابعاد بزرگی داشته باشد، قطعا دوست ندارید یک قاب بد دست و بزرگ برای آن بخرید که کار کردن با گوشی را هم سخت کند. همچنین باید قابی داشته باشید که تحمل ضربه را داشته باشد  و بتواند مانع از آسیب دیدن گوشی شود. البته گروهی از کاربران هم قاب را برای زیبایی می‌خرند و هر چند وقت یک‌بار هم آن را عوض می‌کنند.

با این حال حق انتخاب برای خرید قاب گوشی بسیار زیاد است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از شما بپرسیم که برای خرید قاب گوشی چه مدل قابی را پیشنهاد می‌کنید؟ شاید پیشنهاد شما بتواند به خرید یک قاب مناسب به من و سایر کاربران کمک کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۶ دیدگاه
  1. Avatar Mahdie

    به نظر من گارد لیزری خیلی خوشگله

  2. Avatar Farzan Rafiee

    با سلام به نظر من قاب گوشی سیلیکونی بهتر از سایر

    قاب های گوشی است

  3. Avatar محمد مهدی رضایی

    خوب این قطعا بستگی به روزمره و عادات داره ولی کلا سیلیکنی بهتره چون زیباست، خوش دسته ، از دست سر نمیخوره، رنگ بندی زنده ای داره، در ضخامت های مختلفی وجود داره و دوام بالایی داره
    ممنون که خوندید????????

  4. Avatar محمد فاضل

    سلام,بن”ر من کاور فقط”سوپر نیلیکین”

    انصافا خیلی خوشگل،خوش دست،و زیباست

  5. Avatar Sina

    بدون شک کاور های سیلیکونی هم زیبا هم خوش دست و شیک

  6. Avatar سید محمدامین سادات

    شخصا قاب هایی که شرکت سازنده خود گوشی تولید کرده باشه رو ترجیه میدم.
    مثلا قاب های سیلیکونی و چرمی اپل برای ایفون ها و کاور های s view و wallet cover برای گلکسی ها بسیار شکیل تر هستند.
    البته اگر واقعا گوشی شما خیلی در معرض ضربه قرار میگیره بهترین انتخاب سری armor از spigen هست. به علاوه اگر میخواین محصولی که خرید کردین رو بسیار لوکس تر جلوه بدین سری فیبرکربن برند کمیاب iMobo رو پیشنهاد میکنم

  7. Avatar آرتين

    از نظر من قاب های پشت چرم برای خانواده الجی خیلی خوب هست چون هم پشتش نمای چرمی زیبا داره،هم پشتش آرم الجی رو زده و خیلی سبک خوش دسته و در برابر ضربات خیلی مقاومت بالایی داره من برای گوشی خودم زدم و تا حالا گوشیم ۵ بار از دستم افتاده ولی هیچیش نشده.قاب های آی فیس هم قاب های قوی هستند ولی مشکلشون این هست که زیاد قشنگ نیستن و جدیدا قاب های بی رنگ ژله ای بسیار بی کفیت شدن درسته ظاهر خوی دارن اما در برابر اشیا نوک تیز یا ضربات مقاوم نیستن.

  8. Avatar سعید

    بنظر من ، بهترین قاب برای موبایل ، قابیه که شفاف باشه تا زیبایی ظاهر و بدنه ی گوشی رو نپوشونه. از خط و خش افتادن به بدنه جلوگیری کنه و جلوی ضربه های کوچیک رو بگیره.
    مثله همین قاب های معمولی ژله ای.
    بنظرم کسی که ۲ – ۳ میلیون (و حتی بیشتر) خرج خرید یه گوشی میکنه ، باید خیلی ازش مراقب باشه و نذاره که به زمین بیافته. من خودم ۳ ساله قاب ژله ای استفاده میکنم. خیلی هم راضی ام.
    ولی اگه نمیتونین خوب از گوشیتون مراقبت کنین و احتمال اینکه از دستتون بیفته زمین یا ضربات دیگه ای بهش وارد شه ، حتما از قاب های محکم تر و با دوام تری استفاده کنین.

  9. Avatar آرش چرمدوزی

    از لحاظ دوام iface
    واسه شیک بودن هم من سیلیکونیارو ترجیح میدم واسه آیفون

  10. Avatar آرمان

    اول باید در نظر داشت محافظت یا زیبایی برای کدوم قراره به کار بیاد
    اگه مسئله محافظت باشه اکثر گارد هایی که محافظت خوبی دارن از جنس پلاستیک فشرده اند که اکثرن زمخت و بد ان قاب های فلزی هم که عملا زود داغ میکنن و میشه بعد از یه مدت کار کردن روش نیمرو سرخ کرد.تو این بخش گارد های سیلیکونی هم نرم و راحت و خوش دست اند و هم مقاومت نسبتا خوبی دارن البته قاب های چرمی خوبی هم میشه پیدا کرد ولی به هیچ وجه دنبال گارد های آینه دار یا شیشه ای نرید چون خودش یه محافظ نیاز داره
    اگه مسئلتون زیباییه شما آزادید کاور های چرمی شیشه ای پلاستیکی و … در خدمتنظر شما هستند ولی نظر خودم روی استیکر های پشت گوشیه من خودم یه چرمشو از شرکت ماهوت سفارش دادم و واقعا عالی بود
    البته علاوه بر همه اینا بامپر هم میتنونه پیشنهاد خوبی برای دور گوشی باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه