بیشتر گیمرها نمی‌دانند PS4 Pro و Xbox Scorpio وجود دارند

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نیم نگاهی به نسل هشتم کنسول‌های بازی بیاندازیم، می‌بینیم که بیشتر دعواها سر دو کنسول مایکروسافت و سونی است. بازی‌کننده‌ها بیشتر می‌خواهند از پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس دفاع کنند؛ چون این دو کنسول از نظر قدرتی تفاوت زیادی با هم ندارند و به غیر از چند بازی انحصاری، بیشتر بازی‌های‌شان هم یکسان هستند.

از بین تمام کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، فقط ۱۱ درصد اسم ایکس‌باکس اسکورپیو را شنیده بودند.

با این حال، شاید باورتان نشود اگر بدانید با عرضه‌ی کنسول Nintendo Switch، همه چیز عوض شده است. بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، بیشتر گیمرها دوست دارند در حال حاضر کنسول سوییچ را تهیه کنند و حتی علاقه‌ای به خرید پلی‌استیشن۴ پرو (PS4 Pro) یا ایکس‌باکس اسکورپیو (Project Scorpio) ندارند.

این آمار جدید را موسسه‌ی Nielsen Games منتشر کرده است. اعداد منتشر شده از سوی این شرکت می‌گویند که ۱۶ درصد گیمرها به خرید کنسول سوییچ علاقه نشان داده‌اند. این عدد برای پلی‌استیشن۴ پرو برابر با ۱۵ درصد و برای ایکس‌باکس اسکورپیو ۱۳ درصد است.

به غیر از گیمرها، این نظرسنجی با استفاده از مردم عادی هم انجام شده است. ۱۲ درصد مردم گفته‌اند که حاضرند Switch را بخرند؛ در حالی که ۱۱ درصد و ۹ درصد به ترتیب به پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو علاقه نشان داده‌اند.

آمار جالب‌تری هم از سوی موسسه‌ی Nielsen منتشر شده است. از بین تمام کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، فقط ۱۱ درصد اسم ایکس‌باکس اسکورپیو را شنیده بودند و فقط ۲۱ درصد می‌دانند که چیزی به اسم پلی‌استیشن۴ پرو وجود دارد.

این رقم برای گیمرها بهتر است، اما فقط ذره‌ای بهتر. از بین تمام گیمرهایی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، فقط ۲۷ درصد گفته‌اند که می‌دانند پلی‌استیشن۴ پرو چیست و فقط ۱۴ درصد اسم اسکورپیو را شنیده‌اند.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar reza

    ایکس باکس اسکورپیو داخل نمایشگاه E3 2017 رونمایی میشه ولی باز باید ببینیم چجوری و چه بازی های روش داره به نظر من قدرتمندی انچنان مهم نیست وقتی یه کنسول غول میتونه خودشو نشون بده که جه بازی هایی رو اجر کنه یا چقدر بازی داره

  2. Avatar مهدی

    گیمر به کسی میگن کلیه اخبار بازیها شرکت های سازنده بازیها رو دنبال بکنه فکر نکنم اینها اصلا گیمر بوده باشند اینها چه جور گیمرهایی بودند که نمی دونستند که سونی وماکروسافت همچین کنسول هایی رو ساختند فکر کنم اینها گیمر های آماتور بودند

  3. Avatar شایان شمس

    خب اون کسی که نمیدونه پرو یا اسکورپیو چیه اسم خودش رو نباید گیمر بزاره.

  4. Avatar نامشخص

    ایکس باکس اسکورپیو کد نیم نسل بعدی ایکس باکس ه که هنوز حتا تاریخ عرضه ش هم مشخص نیست!!!!!
    فکر کنم منظور نویسنده One S بوده!!!!!!!!!

    1. Avatar پژمان

      دوست عزیز،

      تاریخ عرضه ایکس باکس اسکورپیو سال آینده میلادی (دسامبر ۲۰۱۷) میباشد.
      شما جزوه دسته ای هستید که بیخبرید.

      ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه