بیش از یک میلیون نفر به دنبال خرید وان پلاس ۲

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند «وان پلاس ۲» (One Plus 2) که حدود چهار روز پیش معرفی شد، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. صفحه‌ی ثبت نام وب‌سایت این گوشی نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۱ میلیون نفر برای خرید این گوشی چینی ثبت نام کرده اند و این رقم همچنان رو به افزایش است.

وب‌سایت رسمی برند تجاری وان پلاس، oneplus.net از علاقه‌مندان به خرید گوشی جدیداش خواسته که برای دریافت دعوت‌نامه ثبت نام کنند که تاکنون تعداد این افراد به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

“تاکنون به میزان ۱.۵ میلیون دستگاه از گوشی وان پلاس اصلی (وان پلاس وان) به فروش رفته است. این رقم نشانی است از رشد فوق‌العاده‌ی این برند تجاری که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی بنیان‌گذاری شد. عرضه‌ی وان پلاس ۲ در پی موفقیت جهانی وان پلاس وان، پایبندی این برند را به بالاترین سطح کیفیت تولید در این صنعت تاکید می‌کند.”

Capture

صرفه‌نظر از کیفیت و ویژگی‌های این دستگاه، چنین ارقامی تنها چند روز پس از معرفی گوشی برای یک شرکت نسبتا کوچک و نوپا واقعا شگفت انگیز است.

البته لزوما همه‌ی این افرادی که برای دریافت دعوت‌نامه ثبت نام کرده‌اند، این دستگاه را خریداری نخواهند کرد. باید منتظر ماند و دید که چند تعداد دستگاه از وان پلاس ۲ فروخته خواهد شد. با توجه به موفقیت نسخه‌ی اصلی این گوشی یعنی وان پلاس وان، بعید نیست که وان پلاس ۲ هم عملکرد خوبی در بازار داشته باشد.

i-plus-2

منبع: Android Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه