تاخیر در عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ موجب بد نامی اپل شده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اپل هنوز هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPodها را راهی بازار نکرده و تا این لحظه هم دلیل‌های متفاوتی برای این تاخیرها اعلام شده است. خیلی‌ها امیدوار بودند که بتوانند این محصولات را برای تعطیلات کریسمس در اختیار داشته باشند؛ اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نمی‌دهد. چند وقت پیش گفته شده بود که اپل می‌خواهد برای فصل تعطیلات بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون عدد از این هدست‌ها راهی بازار کند. از آنجایی که آیفون ۷ هم خروجی ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد، خیلی‌ها امیدوار بودند که بتوانند این هدست‌های هیجان‌انگیز را در اختیار داشته باشند.

به‌تازگی سایت Wall Street Journal به این موضوع اشاره کرده که تاخیر در عرضه‌ی AirPodها به نام اپل صدمه وارد کرده‌اند و خیلی‌ها از این موضوع که نمی‌توانند از هدست‌های جدید استفاده کنند، شاکی هستند.

در خبرها گفته شده بود که عدم دریافت همزمان سیگنال‌ توسط هر کدام از هدفون‌ها باعث شده که اپل ساخت این محصولات را به تاخیر بیاندازد. اگر این هدست‌ها نتوانند در یک لحظه سیگنال دریافت کنند، عملا کاربران نمی‌توانند صدای درستی را بشنوند. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که مشکل میکروفون در AirPodها وجود دارد.

Apple-AirPods

برخی از تحلیلگران مستقل هم می‌گویند که اپل تصمیم گرفته این محصولات را با تاخیر عرضه کند و حتی مورد انتقاد قرار بگیرد؛ اما محصولی خراب را راهی بازار نکند. به نظر می‌رسد که مشکلات ارتباطی موجود در این هدفون‌ها باعث شده که اپل فعلا از عرضه‌ این محصول جلوگیری کند.

به هر حال نبود این محصول در زمان کریسمس باعث اعتراض زیاد کاربران شده است.

منبع: WSJ

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar SohylKia

    یه هدفون نمیتونه بسازه

  2. Avatar امیرحسین مصطفوی

    این عدم هماهنگی سیگنال ها که در خبر آورده شده، مشکل کوچکی نیست که از دید کسی پنهان بمونه. با وجود این مشکل نمیشه از این هدفون استفاده کرد. اینکه تحلیل گران می گن اپل ترجیه میده مورد انتقاد قرار بگیره اما محصول خراب راهی بازار نکنه، حرف خیلی عجیبی هست. مگه میشه یه کمپانی محصولی غیر قابل استفاده به بازار بفرسته!؟

  3. Avatar سان.

    وای اپل تاوقتی که از یه فناوری مطمئن نشه ارائه نمیکنه!!!

    1. Avatar میثم

      وایییی آره ه ه ه ه !!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه