تاریخ انتشار بازسازی وارکرفت ۳ مشخص شد

۳۰ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Warcraft III Reforged

شرکت بازی‌سازی بلیزارد روز گذشته بالاخره تاریخ انتشار Warcraft 3: Reforged را اعلام کرد؛ این اثر در تاریخ ۸ بهمن عرضه خواهد شد. پیش از این، شرکت بلیزارد انتشار این ریمستر را برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده بود.

بلیزارد درباره تاخیر بازی گفت: «با وجود اینکه تمام تلاش خود را کردیم تا Reforged را پیش از پایان سال به دست شما برسانیم، اما با نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت احساس کردیم که به زمان بیش‌تری برای کامل کردن بازی نیاز داریم. مثل همیشه، هدفمان این است که به استانداردهای بالایی که شما از ما می‌خواهید احترام بگذاریم.»

ریمستر وارکرفت ۳ برای اولین‌بار در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ معرفی شد؛ جایی که سازندگان اعلام کردند قصد دارند به منظور هماهنگی با قصه‌ی مجموعه، تغییراتی را در بخش داستانی بازی ایجاد کنند. با این حال، در زمان عرضه ریمستر وارکرفت ۳، بخش داستانی بازی با نسخه اصلی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

بازی Warcraft III Reforged

همانند سایر ریمسترهایی که در این سال‌ها دیده‌ایم، بازسازی وارکرفت هم قرار است گرافیک بازی را تا حدی خیلی زیادی بالاتر ببرد و ویژگی‌های آنلاینی مثل سیستم مچ‌میکینک و بالانس بودن کاراکترها را بهبود ببخشد. علاوه بر این، بخش داستانی و تک‌نفره بازی هم بیش از ۶۰ مرحله و ماموریت خواهد داشت.

هم‌اکنون می‌توانید ریمستر وارکرفت ۳ را با قیمت ۳۰ دلار از فروشگاه بلیزارد خریداری کنید. به علاوه، شرکت بلیزارد یک نسخه ویژه ۴۰ دلاری هم تحت عنوان Spoils of War Edition برای طرفداران آماده کرده که با خرید آن می‌توانید اسکین‌های مخصوص ریمستر وارکرفت ۳ را در سایر بازی‌های بلیزارد مثل اورواچ و دیابلو ۳ استفاده کنید.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد صالح

    سلام، ببخشید این بازی برای اندروید هم اومده؟ کدوم نسخه های بازی وارکرافت برای اندروید منتشر شده؟ ممنون از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه