تاریخ اکران Pacific Rim 2 مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از انیمه‌ها یا بازی‌های ژاپنی و به طور کلی، از فرهنگ ژاپنی لذت می‌برید، امکان ندارد فیلم Pacific Rim از زیر دست‌تان در رفته باشد. این فیلم را «گیرمو دل‌تورو» (Guillermo del Toro) به عنوان ادای احترامی به فیلم‌های هیولایی ژاپنی ساخته است. فیلم Pacific Rim در عین اینکه یک اکشن تابستانی هالی‌وودی بود، حسابی به فیلم‌های «کایجو»ی ژاپنی قدیمی ارجاع داشت. این فیلم فروش خوبی داشت و همین موضوع هم باعث شد تا ساخت دنباله‌اش، تایید شود.

گیرمو دل‌تورو دنباله‌ی Pacific Rim را نمی‌سازد.

در حالی که انتظار داشتیم خود دل‌تورو، ‌Pacific Rim 2 را بسازد، ساخت دنباله‌اش به دست «استیون دی‌نایت» (Steven S. DeKnight) افتاده است. دی‌نایت نویسنده‌ی سریال Daredevil است. این سریال آن‌قدر خوب است که می‌توانیم انتظارات‌مان را از Pacific Rim 2 بالا ببریم. با این حال، دوست داشتیم خود دل تورو وظیفه‌ی ساخت دنباله‌ی فیلم‌اش را به دست می‌گرفت. با تمام این اوصاف، گیرمو دل‌تورو خودش هم استیون دی‌نایت را تایید کرده است.

John-Boyega

جان بویگا

نقش اصلی دنباله‌ی Pacific Rim را هم قرار است «جان بویگا» بازی کند. بویگا، اخیرا با بازی در قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان (Star Wars: The Force Awakens) حسابی معروف شده است.

فیلم Pacific Rim 2 برای اکران در روز ۲۳ فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مرتضی

    داستان مزخرف با بازی بد آدریس آلبا. نابود شدن دل تورو ، پادشاه تاریکی.
    حالا شما کامنت پاک کنید.

  2. 2k

    شماره یکش که معرکه بود!!!!!
    مخصوصا اهنگ متنش که ساخت رامین جوادی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه