تاریخ برگزاری کنفرانس خبری سونی در MWC 2016 مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Sony MWC 2016

شرکت سونی با منتشر کردن یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرد که در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه) کنفرانس خبری خودش در MWC 2016 را برگزار خواهد کرد.

کنفرانس ویژه‌ی سونی برای MWC 2016 در تاریخ ۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

سونی در تیزر تبلیغاتی جدیدی که منتشر کرده، کاربران را به چالش می‌کشد. در ابتدای این تیزر به کاربران گفته می‌شود که عددی را بین ۱ تا ۱۰ انتخاب کنند و سپس آن عدد را با ۱۸ جمع کنند. کاربران در ادامه باید ۲ را از عدد به دست آمده کم کنند و نتیجه را با عدد ۱۵ جمع ببندند. در آخر هم باید عددی که در ابتدا انتخاب کرده بودند را از نتیجه‌ای که به دست آمده کم کنند. مشاهده می‌کنید که نتیجه‌ی نهایی عدد ۲۲ می‌شود. سونی در تاریخ ۲۲ فوریه کنفرانس خبری ویژه‌ای را برگزار می‌کند و از کاربران خواسته تا پیش بینی کنند در این کنفرانس چه چیزهایی معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر سونی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

با توجه به این موضوع که در این تیزر هیچ اطلاعات دیگری در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌گیرد، پیش بینی کردن کنفرانس سونی کار چندان آسانی نیست؛ اما با در نظر گرفتن سابقه‌ی این شرکت در نمایشگاه MWC احتمال می‌رود که شاهد معرفی تلفن‌های همراه جدید یا تبلت باشیم. البته این شرکت بیشتر محصولات پرچم‌دار خودش مانند Z1، Z3 و Z5 را در نمایشگاه IFA معرفی کرده است.

به هر حال تا تاریخ ۲۲ فوریه زمان زیادی باقی نمانده و صبر کردن برای مشاهده‌ی محصولات جدید سونی کار دشواری نیست.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه