تاریخ عرضه‌ی بازسازی «بتمن: آرکام» مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه‌گانه‌ی «بتمن: آرکام» نه تنها بهترین بازی‌هایی هستند که تا به امروز از روی مجموعه‌ی بتمن ساخته شده، بلکه تاثیر بزرگی در روند ساخت بازی‌های امروز داشته‌اند. از همان ابتدا که «تیمارستان آرکام» (Arkham Asylum) در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، توانستیم تاثیر این بازی را روی سیستم مبارزه‌ی بازی‌های پس از آن ببینید. بازی «شهر آرکام» (Arkham City) هم به طور کلی دید جدیدی از ساخت یک بازی محیط-باز و شهری پر جزییات به ما داد.

می‌توانید در ویدیوی جدیدی که از بازی منتشر شده، پیشرفت‌های گرافیکی آن را ببینید.

آن‌قدر با این دو بازی خاطره‌ی خوب داریم که دل‌مان می‌خواهد دوباره و بارها آن را تجربه کنیم. شرکت بازی‌سازی «برادران وارنر» هم که از این موضوع آگاه است، چند وقت پیش خبر از بازسازی تیمارستان آرکام و شهر آرکام داد. این دو بازی قرار است در قالب مجموعه‌ای به اسم «بتمن: بازگشت به آرکام» (Batman: Return to Arkham) برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شوند. در حالی که عرضه‌ی این مجموعه تا زمانی نامعلوم به عقب افتاده بود، شرکت برادران وارنر تاریخ عرضه‌ی جدیدی برای بازگشت به آرکام مشخص کرده است.

Return-to-Arkham

طبق خبر منتشر شده، بازی Batman: Return to Arkham قرار است در روز ۱۸ اکتبر سال جاری (۲۶ مهر) روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

می‌توانید در ویدیوی جدیدی که از بازی منتشر شده، پیشرفت‌های گرافیکی آن را ببینید. دو بازی اول سه‌گانه‌ی بتمن: آرکام، روی موتورپایه‌ی «آنریل انجین ۴» بازسازی شده‌اند و از کیفیت بافت‌ها گرفته تا نورپردازی آن‌ها پیشرفت کرده است. حتی می‌توانیم در ویدیوی مقایسه ببینیم که سازندگان، افکت‌های جدیدی، مثل افکت باران را به تیمارستان آرکام اضافه کرده‌اند

ویدیوی مقایسه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۳ و پلی‌استیشن۴ دو بازی «تیمارستان آرکام» و «شهر آرکام» را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. hesam

    آقای میرزایی اسم عنوان آخر سه گانه بتمن چیه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه