تاریخ عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی The Witcher 3 لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۰ خرداد ماه عرضه می‌شود.

براساس اطلاعات لو رفته دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 در تاریخ ۱۰ خرداد ماه عرضه می‌شود.

به‌تازگی صفحه‌ی مخصوص این بازی در شبکه‌ی Steam تاریخ عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی بازی Witcher 3  را لو داده است. البته برخی کاربران توانستند از این تاریخ عرضه که مدتی بعد از روی سایت حذف شد، عکس بگیرند. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را ببینید:

The-Witcher-3-Blood-and-Wine-1-2

استودیوی بازی‌سازی CD Projekt Red قبلا گفته بود که در اردیبهشت ماه اطلاعات بیشتری از دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt که Blood and Wine نام دارد، منتشر خواهد کرد. تا این لحظه مشخص شده که این بسته‌ی الحاقی جدید داستان چالش برانگیزی دارد. محیط‌های آن در مقایسه با سرزمین‌های بازی اصلی رنگی‌تر هستند؛ اما این موضوع باعث نشده که هیولایی در مکان‌های تاریک بازی وجود نداشته باشد. در این بازی همانند نسخه‌های قبلی اتفاقات وحشتناکی رخ خواهد داد.

بازی Blood and Wine قرار بود در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه شود، اما با کمی تاخیر روبه‌رو شد. حتی برخی از فروشگاه‌ها اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۷ ژوئن راهی بازار می‌شود که استودیوی سازنده این تاریخ را هم رد کرد.

اولین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 که Hearts of Stone نام داشت، در مهر ماه سال گذشته راهی بازار شد. استودیوی CD Projekt Red قبلا گفته بود که دو نسخه‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 از کل بازی The Witcher 2 بزرگ‌تر خواهند بود. انتظار می‌رود که دومین بسته‌ی الحاقی بیش از ۲۰ ساعت «روند بازی» (GamePlay) را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار دهد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۵ را هم به خودش اختصاص دهد.

‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه