Star Wars Battlefront را آفلاین بازی کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Star Wars Battlefront یک عنوان آنلاین بود و گیمرها این بازی را تنها در حالت آنلاین می‌توانستند بازی کنند. همین موضوع باعث شد تا گیمرها از EA‌ درخواست کنند که سناریوی تک‌نفره هم به بازی اضافه کند تا آن‌ها بتوانند در حالت آفلاین هم مشغول بازی کردن شوند. این اتفاق تا چند روز دیگر رخ می‌دهد و سناریوی تک‌نفره در تاریخ ۳۰ تیر ماه به بازی Star Wars Battlefront اضافه خواهد شد.

در تاریخ ۳۰ تیر ماه سناریوی آفلاین به بازی Star Wars Battlefront اضافه می‌شود.

نزدیک به شش ماه از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد و هر روز بر تعداد کاربران این عنوان افزوده می‌شود. نقشه‌های رایگان و پولی مختلفی برای آن عرضه شده و گیمرها می‌توانند با انتخاب شخصیت‌های گوناگون با گروهای مختلف مبارزه کنند. شرکت EA هم بسته‌های دانلودی متفاوتی برای این عنوان عرضه کرده و سلاح‌ها و نقشه‌های جدیدی به این عنوان اضافه شده است. در تازه‌ترین بروزرسانی که قرار است برای Star Wars Battlefront عرضه شود سناریوی تک‌نفره به بازی اضافه خواهد شد.

در سناریوی تک‌نفره گیمرها می‌توانند مود Skirmish را به صورت آفلاین و با هوش مصنوعی بازی کنند. حتی این حالت را می‌توان به صورت Co-op و Split Screen هم تجربه کرد. البته این بروزرسان در نسخه‌ی کنسولی مضامین بیشتری دارد که از بین آن‌ها می‌توان به دو حالت بازی مختلف با نام‌های Walker Assault و Fighter Squadron اشاره کرد.

این بروزرسان رایگان خواهد بود و در طول تابستان هم مضامین بیشتری برای این بازی عرضه می‌شود تا گیمرها بیشتر مشغول تجربه‌ی این بازی شوند.

همچنین مشخص شد که در شهریور ماه هم بسته‌ی دانلودی جدیدی با نام Death Star برای این عنوان عرضه می‌شود که شامل نقشه‌ها، سلاح‌ها و قهرمان‌های جدید می‌شود. با خرید Season Pass بازی می‌توانید این بروزرسان‌ها را دریافت کنید؛ اما این امکان هم وجود دارد که بتوانید آن‌ها را جداگانه بخرید.

‌‌

منبع: AGD

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سینا

    خبر جدید قدیمی: playstation 4 حک شد، از مارکت برزیلی بازی ارزون تر بگیرید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما