[E3 2016] تاریخ عرضه‌ی فصل سوم بازی The Walking Dead و بتمن جدید مشخص شد

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Telltale Games اعلام کرد که فصل سوم بازی The Walking Dead در پاییز ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. این استودیو به این موضوع هم اشاره کرد که بازی جدیدی که براساس شخصیت بتمن در دست ساخت دارد هم در تابستان منتشر می شود.

فصل سوم بازی The Walking Dead در پاییز امسال منتشر می‌شود.

استودیوی بازی‌سازی Telltale Games در توییتر خودش اعلام کرد که در E3 2016 اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر می‌کند و علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های The Walking Dead و بتمن می‌توانند اولین نمایش‌های این بازی‌ها را ببینند.

استودیوی Telltale با ساخت فصل اول مجموعه بازی‌های The Walking Dead توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال را به‌دست بیاورد. این استودیو فصل دوم این بازی را هم راهی بازار کرد و مدتی پیش یک مجموعه‌ی کوچک‌تر به نام The Walking Dead Michonne را هم عرضه کرد که با فصل سوم در ارتباط خواهد بود.

این استودیو در مراسم The Game Awards‌ سال گذشته بازی جدیدی به نام Batman را هم معرفی کرد. این بازی براساس شخصیت بتمن و بروس وین ساخته شده و تنها یک تریلر کوتاه از آن منتشر شد. هنوز چیزی از فصل سوم بازی The Walking Dead و بازی بتمن نمی‌دانیم. امیدواریم که نمایش‌های این بازی در E3 2016 هیجان‌انگیز باشد.

batman-telltale-games

منبع: VG247

‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. احسان

    ممنون بابت مطلب خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه