تاریخ عرضه‌ی نسخه‌‌ی PS4 بازی LocoRoco مشخص شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی «لوکوروکو» (LocoRoco) را مشخص کرده است. بازی LocoRoco Remastered قرار است در روز نهم ماه می در امریکای شمالی و اروپا عرضه شود. تاریخ عرضه‌ی بازی در ژاپن هم برای روز ۲۲ ژوئن تنظیم شده است.

روی پلی‌استیشن۴ از حسگرهای حرکتی دسته‌ی این کنسول برای تعامل با بازی استفاده خواهید کرد.

اگر روی کنسول دستی PSP بازی کرده باشید، احتمالا نیم نگاهی هم به بازی لوکوروکو انداخته‌اید. این سکوبازی معمایی در سال ۲۰۰۶ روی کنسول دستی سونی عرضه شده بود. لوکوروکو فروش خوبی روی PSP نداشت، اما بازخورد بسیار خوبی که بازی از سوی گیمرها و منتقدان گرفت، سونی را برانگیخت تا دنباله‌ی آن را بسازد.

سونی لوکوروکو را با کیفیت‌های گرافیکی بسیار بالاتری روی کنسول پلی‌استیشن۴ بازسازی کرده است؛ طوری که نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ لوکوروکو با وضوح تصویر ۴K واقعی رندر می‌شود. بازی هم‌چنین از قابلیت‌های دسته‌ی پلی‌استیشن۴ استفاده می‌کند تا تجربه‌ای زیباتر از نسخه‌ی اصلی را ارایه دهد. در حالی که در نسخه‌ی اصلی بازی یعنی روی PSP، باید با استفاده از کلیدهای بالای دستگاه، محیط بازی را کنترل می‌کردید، روی پلی‌استیشن۴ از حسگرهای حرکتی دسته‌ی این کنسول برای تعامل با بازی استفاده خواهید کرد.

می‌توانید در ادامه، تریلر تازه‌ای که سونی از LocoRoco Remastered منتشر کرده است و تصاویر ۴K آن را ببینید.

بازی از روز ۱۹ اردیبهشت از فروشگاه پلی‌استیشن برای تهیه موجود خواهد بود. اگر نسخه‌ی دیسکی بازی را می‌خواهید، می‌توانید برای عرضه‌ی نسخه‌ی ژاپنی بازی صبر کنید که به صورت فیزیکی وارد بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه