تاریخ عرضه‌ گوشی‌های جدید لنوو لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد در تاریخ ۱۸ آبان ماه از دو گوشی Moto M و P2 رونمایی کند.

در چند وقت گذشته کلی خبر و شایعه درباره‌ی گوشی Moto M منتشر شده است. این تلفن همراه هوشمند با اسم رمز Kung Fu شناخته می‌شد و از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و لایه‌ی محافظ Gorilla Glass 4 بهره می‌برد. گوشی جدید موتورولا از تراشه‌ی MT6755 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860MP2 دارد. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم دارد و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود.

motorola-moto-m-and-lenovo-p2-will-be-unveiled-on-november-8th-1

گوشی Moto M از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته و اندروید ۶.۰ هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

motorola-moto-m-and-lenovo-p2-will-be-unveiled-on-november-8th

گوشی بعدی شرکت لنوو هم P2 نام دارد که در نمایشگاه IFA 2016 نشان داده شده بود. این محصول هم از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ روی آن قرار گرفته است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم دارد.  همچنین مشخص شده که یک مدل دیگر هم دارد که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.  دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری آن هم ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. قبلا فکر می‌کردیم که این مقدار باتری روی Moto M قرار دارد که امروز مشخص شد روی گوشی P2 با چنین موضوعی مواجه هستیم. این گوشی هم از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد که ریز دکمه‌ی خانه قرار گرفته است.

منبع: techdroider

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه