تاریخ عرضه بازی Age of Empires: Definitive Edition مشخص شد

۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Age of Empires: Definitive Edition

پس از ماه‌ها بالاخره تاریخ عرضه بازی Age of Empires: Definitive Edition  مشخص شد. این بازی قرار است اوایل اسفند ماه برای کامپیوترهای ویندوزی راهی بازار شود. مایکروسافت امروز اعلام کرد که نسخه بازسازی شده قسمت اول مجموعه بازی‌های Age of Empires در تاریخ ۱ اسفند ماه (۲۰ فوریه) راهی بازار خواهد شد.

قیمت بازی Age of Empires: Definitive Edition نزدیک به ۲۰ دلار خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده نسخه آزمایشی این بازی هم در راه است و گیمرها می‌توانند این نسخه را در تاریخ ۹ بهمن ماه تجربه کنند.

نسخه بازسازی شده قسمت اول مجموعه بازی‌های Age of Empires قرار بود که در مهر ماه راهی بازار شود اما با تاخیر چند ماه مواجه شد. این نسخه کاملا از اول ساخته شده و با کیفیت ۴K اجرا می‌شود. همچنین تمام موسیقی‌های بازی از ابتدا ضبط شده‌اند و حتی یکسری موسیقی جدید را در بازی می‌شنوید. بازی از نظر کیفیت بصری هم به شدت پیشرفت کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده این بازی را می‌شود آنلاین از طریق شبکه ایکس‌باکس لایو و یا با استفاده از شبکه LAN به صورت چند نفره بازی کرد.

این موضوع را هم نباید فراموش کنید که قبل از عرضه بازی Age of Empires 4 مایکروسافت نسخه بازسازی شده Age of Empires 2 و Age of Empires 3 را هم راهی بازار خواهد کرد.

منبع: vg247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه