تاریخ عرضه بازی Gran Turismo Sport لو رفت

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که مایکروسافت هر سال یک قسمت از مجموعه بازی‌های فورتزا را راهی بازار می‌کند، سونی در نسل هشتم کنسول‌های بازی هنوز Gran Turismo عرضه نکرده است. مجموعه بازی‌های GT‌ از جمله محبوب‌ترین بازی‌های رانندگی دنیا و کنسول‌های پلی‌استیشن به حساب می‌آیند.  چند سالی می‌شود که جدیدترین قسمت از مجموعه با عنوان Gran Turismo Sport در حال ساخت است و هنوز مشخص نیست که کی راهی بازار می‌شود.

البته سونی به این موضوع اشاره کرده که دلیل اعلام نکردن تاریخ عرضه بازی این است که دوست ندارد گیمرها را الکی منتظر نگه‌دارد. حالا به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه GT Sport توسط مجله Official PlayStation Magazine UK به بیرون درز کرده است. در شماره ۱۳۷ این مجله گفته که بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ آبان ماه راهی بازار می‌شود.

این تاریخ عرضه هنوز توسط سونی و استودیوی بازی‌سازی Polyphony تایید نشده است؛ اما این مجله قبل از تاریخ عرضه بازی Shadow Warrior 2 را قبل از تایید رسمی لو داده بود. حالا باید منتظر اطلاعات دقیق از این بازی باشیم. سونی این بازی را در کنفرانس E3 امسال خودش نشان نداد و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این بازی امسال راهی بازار نمی‌شود. حالا علامندان به بازی‌های رانندگی می‌توانند امیدوار باشند که بازی مجبوب‌شان تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

 

منبع: wccftech
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه