شیائومی به زودی از مچ‌بند Mi Band 5 و ساعت هوشمند Amazfit Ares رونمایی می‌کند

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مچ‌بند Mi Band 5

اوایل امسال، شایعاتی منتشر شد مبنی براینکه مچ‌بند Mi Band 5 قرار است در ماه ژوئن راهی بازار شود. امروز هم هوامی (Huami)، شرکت زیر مجموعه شیائومی در صفحه رسمی خود در ویبو اعلام کرد این مچ‌بند قطعا در سال ۲۰۲۰ راهی بازار خواهد شد. این شرکت اخیرا نیز اعلام کرد در ماه‌های آینده، یک ساعت هوشمند جدید به سری ساعت‌های Amazfit افزوده خواهد شد که Amazfit Ares نام دارد.

در رابطه با ساعت هوشمند Amazfit Ares،‌ شایعات از جایی قوت گرفت که این گجت در برنامه رسمی Huami دیده شد اما شرکت در پاسخ به این اشتباه گفت که قرار گیری این ساعت در لیست محصولات موجود، ناخواسته بوده و در واقع Amazfit Ares اواخر امسال راهی بازار می‌شود.

مچ‌بند Mi Band 5

بیشتر بخوانید: شیائومی از مچ‌بند هوشمند ردمی بند با قیمت ۱۴ دلاری رونمایی کرد

هوامی در تعریف از ساعت خود نیز گفت که Amazfit Ares از ۷۰ نوع حالت مختلف ورزشی بهره می‌برد و ظاهری سرسخت و مقاوم دارد. به جز این موارد هیچ توضیح دیگری در رابطه با این گجت داده نشد تا انتشار جزئیات بیشتر در رابطه با آن را در ماه‌های آینده شاهد باشیم. با توجه به این تصویری که در اختیار داریم می‌توانیم بگویم ساعت هوشمند جدید هوامی از نظر ظاهر، بین Amazfit T-Rex، Amazfit GTS یا Bip S قرار می‌گیرد. (برای مشاهده تصاویر هر یک، روی آن‌ها کلیک کنید).

در مورد مچ‌بند شیائومی Mi Band 5 اما هوامی نه توضیح خاصی داد و نه در رابطه با تاریخ دقیق انتشار آن حرفی زد. پست ویبو صرفا با هدف تکذیب شایعه‌ای منتشر شده بود که حکایت از جدایی این شرکت از شیائومی داشت تا نشان دهد این دو همچنان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شد، انتظار داریم این مچ‌بند هوشمند با نمایشگری ۱.۲ اینچی از جنس امولد، پشتیبانی از قابلیت NFC و برچسب قیمتی ۲۶ دلاری راهی بازار شود. شیائومی در طول این چند سال واقعا محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمتی را راهی بازار کرده و اینطور که به نظر می‌رسد، نسل پنجم از مچ‌بند هوشمند این شرکت نیز قرار است در همین مسیر قدم بردارد.

بیشتر بخوانید: ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت ۱۴ دلار رسما وارد بازار شد

منبع: androidauthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه