تاریخ عرضه و جزئیات جدیدی از گوشی تاشو هواوی مشخص شد

۲۸ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

طبق جدیدترین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد گوشی تاشو هواوی از نمایشگر اصلی ۸ اینچی بهره می‌برد که بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۳ اینچی گوشی تاشو سامسونگ است. همانند گزارش‌هایی که پیش از این هم منتشر شده بود، شرکت چینی BOE سازنده‌ی این نمایشگر است و در ضمن باید خاطرنشان کنیم که پنل‌های اولد گوشی میت ۲۰ پرو هم توسط این شرکت ساخته شده است. طبق گزارش رسانه‌های کره‌ای، هواوی برای عرضه این محصول در این کشور با اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی به توافق رسیده است.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا هواوی می‌خواهد اولین گوشی تاشو خود را ابتدا در کره جنوبی عرضه کند؟ در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که این گوشی تاشو از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌کند و در نیمه نخست سال ۲۰۱۹، کره جنوبی تنها کشوری خواهد بود که این فناوری را به صورت گسترده ارائه می­دهد. به احتمال زیاد، هواوی گوشی تاشو خود را در نمایشگاه MWC در ماه مارس معرفی می‌کند و سپس بعد از انجام آزمایش‌های گسترده مربوط به شبکه ۵G، بین ماه‌های آوریل تا ژوئن عرضه‌ی آن را آغاز خواهد کرد.

گوشی تاشو

هنوز در مورد قیمت گجت مذکور اخبار موثقی منتشر نشده است. در رابطه با نمایشگر بیرونی گوشی هم به‌نظر می‌رسد گجت موردنظر از صفحه‌نمایش ۵ اینچی بهره می‌برد و همانطور که گفتیم، در حالت باز شده، اندازه نمایشگر اصلی به ۸ اینچ می‌رسد. این اعداد برای سامسونگ به ترتیب ۴.۶ و ۷.۳ اینچ است. ظاهرا از همین حالا شاهد رقابت غول‌های تکنولوژی برای عرضه­ی بهترین گوشی تاشو هستیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه