شیائومی Mi Mix 3 در تاریخ ۳ آبان معرفی می‌شود

۲۴ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو هفته پییش و با توجه به خبرها، قرار شد که روز گذشته یعنی ۲۳ مهر این گوشی معرفی شود. البته که این اتفاق نیفتاد اما حداقل شیائومی اعلام کرد که این گوشی را در تاریخ ۳ آبان ماه معرفی خواهد کرد. سری می‌میکس از پرچمداران شرکت شیائومی به حساب می‌آید و معمولا جدیدترین نوآوری‌ها و طراحی‌های شیائومی در زمینه نمایشگرهایی بدون حاشیه را در این سری می‌بینیم. برای این گوشی نیز شیائومی تصمیم گرفته دوربین و سنسورهای جلوی گوشی را به کمک مکانیزم کشویی نمایشگر، مخفی کند.

این گوشی مثل Oppo Find X تمام سنسورهای بخش جلویی و دوربین سلفی را در زیر نمایشگر مخفی کرده است. تفاوت اینجاست که دیگر موتور خودکار برای بیرون آمدن دوربین سلفی و سنسورها وجود نداشته و برای دسترسی به آن‌ها، باید نمایشگر دستگاه را به سمت پایین بکشید. با این حساب یعنی بخش بالایی و سمت چپ و راست نمایشگر تقریبا حاشیه یکسان و ناچیزی خواهند داشت. اگر در بخش پایینی نیز شاهد حاشیه‌ای هم‌اندازه دیگر بخش‌ها باشیم، می‌توانیم تقریبا به عدد ۱۰۰ برای نسبت نمایشگر به بخش جلویی دستگاه، نزدیک شویم که فوق العاده است.

در مورد مشخصات فنی این گوشی اما اطلاعاتی در دسترس نیست. البته حدس می‌زنیم با توجه به زمان نزدیک معرفی این گوشی، ممکن است بازهم شاهد پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ باشیم. همچنین این گوشی به دستیار صوتی هوشمند شیائومی که Xiao AI نام دارد مجهز خواهد شد. در لبه کناری این گوشی حتی یک دکمه برای دسترسی به Xiao AI در نظر گرفته شده است. این دستیار هوشمند اولین بار با گوشی Mi Mix 2S عرضه شد اما برای اولین بار شاهد خواهیم بود که یک دکمه سخت‌افزاری به آن اختصاص می‌یابد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه