تامین‌کنندگان قطعات نگران قیمت بالای آیفون‌های جدید هستند

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

طرفداران محصولات اپل در زمینه نارضایتی از استراتژی قیمت‌گذاری آیفون های جدید تنها نیستند. تامین‌کنندگان قطعات این گوشی‌ها هم نگران قیمت بالای آن‌ها هستند. بعد از معرفی آیفون‌های جدید و مشخص شدن قیمت آن‌ها، به‌خصوص در مورد آیفون XS و XS مکس، تامین‌کنندگان نگران عدم دسترسی به انتظارات مالی خود هستند. یکی دیگر از مواردی که به‌ضرر این شرکت‌ها تمام می شود، این است که آیفون XR از اواخر اکتبر روانه بازار خواهد شد. این یعنی کمپانی‌ها برای عملی کردن انتظارات مالی مربوط به سه‌ماهه چهارم تنها دو ماه وقت دارند.

تامین‌کنندگان قطعات به دلیل قیمت بالای آیفون‌های جدید، نگران کاهش فروش این گوشی‌ها و عدم دسترسی به انتظارات مالی خود هستند.

در همین زمینه باید به انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کم‌تر بودن از حد انتظار تعداد پیش‌خرید مربوط به آیفون‌ XS و توجه بیشتر مشتریان به آیفون‌ XS مکس و آیفون‌ XR هم اشاره کنیم. علاوه بر این، اپل قیمت آیفون ۷ و ۸ را کاهش داده و به همین خاطر مشتریان طرفدار محصولات اپل حق انتخاب زیادی پیش روی خود دارند. برای شرکت‌هایی که قطعات آیفون‌های جدید را تامین کنند، این خبر چندان خوبی نیست.

طبیعتا، کمپانی‌هایی که ارتباط تنگاتنگی با اپل دارند، مانند فاکس‌کان و پگاترون، بیش از باقی شرکت‌ها درآمدشان به عملکرد محصولات اپل بستگی دارد. با توجه به اینکه اولین سری از آیفون‌ها در روز ۲۱ سپتامبر روانه‌ی بازار می‌شوند، هنوز برای گمانه‌زنی در مورد فروش این گوشی‌ها زود است اما باید بگوییم که بخش اعظمی از شرکت‌های فعال در صنعت موبایل، فروش این گوشی‌ها را به دقت زیرنظر گرفته‌اند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه