تایتان کوئست به اندروید هم آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اهل نقش‌آفرینی‌های اکشن و بازی‌های کلاسیک کامپیوتر باشید، احتمالا اسم «تایتان کوئست» (Titan Quest) به گوش‌تان خورده است. این بازی که توسط یکی از طراحان مجموعه بازی‌های Age of Empires ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ عرضه شده بود، چند وقت پیش برای iOS عرضه شده بود. نسخه‌ی اندروید این بازی اخیرا عرضه شده است.

تایتان کوئست ساختاری کاملا دیابلو-مانند دارد.

نسخه‌ی iOS بازی تایتان کوئست امتحان‌اش را به خوبی پس داده است و اگر قبلا این بازی را روی کامپیوتر بازی کرده‌اید و می‌خواهید خاطرات‌تان را زنده کنید، نسخه‌ی اندرویدی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

TitanQuest-1

نسخه‌ی موبایلی بازی تایتان کوئست، دقیقا همان بازی است که روی کامپیوتر بازی کرده بودید. البته همانطور که انتظار دارید، کنترل بازی با صفحه‌ی لمسی، به هیچ وجه به خوبی کیبورد و ماوس نیست. حتی برای اینکه بازی را روی موبایل راه بیاندازند، کیفیت گرافیک بازی را پایین آورده‌اند؛ طوری که بازی اصلا از نظر گرافیکی به زیبایی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیست.

TitanQuest-2

تایتان کوئست ساختاری کاملا دیابلو-مانند دارد. با این حال، محیط بازی کاملا باز است، ۳۰ کلاس مختلف برای شخصیت‌ها دارد و هر شخصیت هم می‌تواند ۱۵۰ مهارت مختلف یاد بگیرد.

می‌توانید با استفاده از لینک زیر، تایتان کوئست را از اندروید دانلود کنید.

دانلود Titan Quest از گوگل‌پلی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Police

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه