تا مرداد ۲۰۱۹ تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی باید از نسخه ۶۴ بیتی پشتیبانی کنند

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل در تلاش برای بالا بردن امنیت و عملکرد اپ های اندرویدی اعلام کرده که از مردادماه دو سال آینده (۲۰۱۹) تنها اپلیکیشن های ۶۴ بیتی در گوگل پلی ثبت و عرضه می شوند.
گوگول پیش از این اعلام کرده بود که برنامه دارد تا اپلیکیشن‌هایی که از فرمت ۶۴ بیتی پیشتیبانی نمی‌کنند را از گوگل‌‌پلی حذف کند، حالا هم اعلام کرد که از مرداد ماه سال آینده فقط اپلیکیشن‌های ۶۴ بیتی در گوگل‌پلی ثبت می شوند.
گوگل در بلاگ توسعه دهندگان اندروید گفت اپلیکیشن‌هایی که از ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کنند عملکرد بهتری دارند. گوگل اعلام کرده که رویکرد این شرکت در آینده تنها بر استفاده از اپلیکیشن‌های ۶۴ بیتی تمرکز دارد.
با این حساب اگر یک اپلیکیشن تنها از کتابخانه‌های ۳۲ بیتی پشتیبانی می‌کند باید امکان پشتیبانی از کتابخانه‌های ۶۴ بیتی نیز به این اپلیکیشن اضافه شود.
حتما می‌دانید که اپل هم به اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی روی خوشی نشان نمی‌دهد و امسال هم در iOS 11 پشتیبانی از اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی را متوقف کرد.
به این ترتیب با این هشدار جدید گوگل، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی چاره‌ای ندارند جز اینکه تا مرداد ماه، اپلیکیشن‌های خود را با فرمت ۶۴ بیتی سازگار کنند.

با همه‌ی این‌ها نمی‌توان گفت در آینده، تمام اپلیکیشن های اندرویدی سریع‌تر و قدرتمندتر عمل می‌کنند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد رسول مسیبی

    الان ۲۰۱۷ هستیم سال دیگه می شه ۲۰۱۸
    پس می شه دو سال دیگه نه یک سال مگه اینکه منظورتون مرداد ۲۰۱۸ باشه

    1. منظورمون همون ۲۰۱۹ هست.

  2. Avatar بهشاد

    داخل پاراگراف پنجم به اشتباه به جای ۳۲ بیت، ۶۴ بیت نوشته شده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه